Kenti Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hei, Jeg var så dum at jeg la inn Messenger add-onen 3 plus. Etter at jeg la inn denne får jeg denne stygge søkebaren nederst når jeg åpner explorer browseren. Jeg har avinnstallert plus-pakken, men den er der fortsatt. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette utrolig irriterende scriptet? Endret 3. november 2004 av Kenti Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Kjør Ad-Aware EDIT: Uff, ble en del feillinking og leifer der. Nå skal det være riktig. Endret 3. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer -> "husker ikke hva det heter da.. men du finner fort ut hva som er spyware og reklame der.." Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ja, det har jeg gjort. Spyhunter også, men det hjalp lite. Den er der fortsatt. Prøvde så å oppdatere referansefilen til Ad-aware, men da fikk jeg problemer med referansefilen slik du kan lese om i en annen tråd her. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ad-aware tar ikke alltid spyware som allerede kjører på maskinen, så prøv å kjør det (og evnt. andre lignende programmer) i Safe Mode (F8 når du booter maskinen). Gjør også som datating skrev. Det er utrolig hvor mye man finner i den menyen som man ikke trenger eller vil ha. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg fikk det fjerna.. husker ikek helt rekkefølgen jeg gjorde det på... men 1. jeg høyreklikket og fjerna baren som dukket opp i explorer - den gikk fint ann å disable 2. avsluttet baren som dukket opp nederst 3. uninstallerte messenger pluss 4. innstallerte på ny, men denne gang uten å instalere medfølgende bar, spyware dritt har ikke dukket opp siden Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer -> "husker ikke hva det heter da.. men du finner fort ut hva som er spyware og reklame der.." Dette har jeg også prøvd, ligger ikke noe der som kan være denne søkebaren.. Svarte, så irriterende... Har lite lyst til å innstallere plus pakken igjen etter dette men... Kanskje en skulle prøvd det for å få fjernet den møkka. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er ikke farlig å installere MSN Plus 3 så lenge du velger å IKKE akseptere sponsorprogrammet under installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå