ABautz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Må en ha et minnekort for å lagre spill på denne? (vurderer sterkt å kjøpe en pga GTA-SA) Alexander Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Øhøøø... Nei du trenger ett eple Neida.. Klart du trenger ett minnekort... Utfra det jeg vet så er det ikke innebyggd harddisk i PsTwo... Er bare størrelsen og innebyggd nettverkskort som er nytt... + at den ikke trenger så mye strøm (eller tar jeg feil nå?) Selv solgte jeg min gammle Ps2 for 1100,- for å kjøpe PsTwo... Taper ikke noe på det, hadde tenkt å kjøpe nettverksadapter uansett... Endret 3. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du må ha minnebrikke som på ein vanleg PS2 Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hvorfor kunne ikke de nissene hatt litt innebygget minne? Det er vel ikke så mange som ikke saver underveis... kanskje ha på boksen i de tre månedene det tar å spille ferdig GTA-SA - hehe. Bare ikke strømmen går... (de vil jo selvfølgelig tjene penger, men allikevel) Alexander Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Eneste grunnen til at den ikke har innebygd minne som jeg kan tenke meg, er at den skal være bakoverkompatibel med PS1. Og da var det sikkert enklere og skrive rutiner for lagring på kort til PS2 spill enn å ha noe innebygd som lå og switcha.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Øhøøø... Nei du trenger ett eple Neida.. Klart du trenger ett minnekort... Utfra det jeg vet så er det ikke innebyggd harddisk i PsTwo... Er bare størrelsen og innebyggd nettverkskort som er nytt... + at den ikke trenger så mye strøm (eller tar jeg feil nå?) Selv solgte jeg min gammle Ps2 for 1100,- for å kjøpe PsTwo... Taper ikke noe på det, hadde tenkt å kjøpe nettverksadapter uansett... Den nye PSTwo bruker 5v eller var det 6v mot den gamle sin 220v. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De kommer selvsagt uten innebygd minne for at Sony skal tjene mere penger på at folk må kjøpe overprisede minnekort. 250-350 kroner for et 8MB minnekort er jo helt horribelt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Microsoft selger jo også minnekort til Xbox, men smekka inn en intern harddisk fordi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå