ArneJ. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har etter mye fram og tilbake tatt sjansen og skal til og bestille meg overnevnte kort mens det enda er på tilbud. Satser på at det kan moddes og få ut litt ytelse, har et 9800pro@xt og dette duger forsåvidt...men er rimelig lei av kortet. Men hører at nesten alle klager på vifta på gainward kortet, dette og det at jeg SKAL klokke kortet har fått meg til å se etter kjøler. Har en artic cooling silencer på ati kortet og den fungerer utmerket, derfor lurte jeg på om nvidia silenceren på komplett passer på dette kortet også. Står at den støtter gt og ultra kortene i 6800serien, men ingenting om 6800 og 6800le ....venter spent på svar. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 NV5 som de har på microplex.no passer.. Det med støynivået. Kan jo gi ett eksempel: Nå har jeg 2x120 mm vifter som gir fra set ca 20 dB, en CPU vifte som gir noe ala det samme, og skjermkort vifta, og den er ikke hørbar nå , Så, at vifta bråker er veldig relativt. Setter du den ned på 50 % av full hastighet så merker du den knapt. MEN, med vannkjøling, der du har kvittet det med en del støykilder, så vill skjermkort viften bli mere fremtredene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå