Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Her diskuterer man ukens konkuranse Beklager den sene konkuransen, men Prowl gadd visst ikke å komme opp med noe tema(skuffende ) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Prowl gadd visst ikke å komme opp med noe tema(skuffende ) Kan man ikke ta imot/spørre etter forslag fra brukerene da? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ohh, beklager... var ikke helt klar over det Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Kva meinar du med at dei kan vere organiske??? Endret 4. november 2004 av imastard Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 organisk 1 levende, som hører til dyre- el. planteriket en planet uten o- liv 2 kjem: som inneholder karbonforbindelser 3 med.: som gjelder et organ o- sykdom 4 som har en indre, naturnødvendig sammenheng; harmonisk forfatterskapet danner et o- hele . Formene kan ha så mange karbonforbindelser du bare vil. woot Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 bare primærformer? som kan være organiske? primærformer er da ikke organiske og hvis de "blir" organiske er de jo ikke primærformer lenger. SteffyBoy: hæ? det skjønte jeg ingen ting av. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Tja, gravde opp mitt bidrag fra tiden jeg lekte meg med C4D. Sylinder teller som sirkel, right? Endret 4. november 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Tja, gravde opp mitt bidrag fra tiden jeg lekte meg med C4D. Sylinder teller som sirkel, right? Sylinder går under sirkel ja Håper ikke det med organisk ble for vanskelig, enkelt forklart så er det bare at figurene ikke trenger å være helt beine, man kan godt runde av et hjørne og to, men ikke fjerne det. Meningen med temaet var at det skulle gå raskt, vinneren velger neste ukes tema. (eller prowl kan kontakte meg med et godt forslag) *Lokaltog, du må poste det i den andre tråden også Endret 4. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det lov å sende inn noe man har laget for en stund siden? Doh! Det visste ikke jeg Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 pent lokaltog, meget pent bidrag! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva du mener med at de regulære (med andre ord geometriske) formene kan være organiske, for da er de jo ikke geometriske/regulære lenger? EDIT: Glem det, skjønte det nå Endret 4. november 2004 av Prowl Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hallo. Kjeda meg litt, så jeg lekte meg med rendereren i Blender 3d ( Utmerket modellerings program! ). C&C Her er det: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Da var jeg også med! Fint å se at du ennå bruker Blender, DiskSpace10GB! N*, det virker som om du har jobba mye med ditt! Tror du har en god sjanse til å vinne! Endret 5. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hehe. Jeg elsker blender når det gjelder rendering! Men når vi kommer til modellering, er jeg ikke helt med. EDIT: Off-topic: Hvilken modellelering metoder bruker du nerdVANNA? On-topic: utrolig bra nerdVANNA! Likte den renderen veldig godt! EDIT2: Nei, jeg snakker ikke om mitt Endret 5. november 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hm... si det. Jeg begynner vel vanligvis med en av standard-meshene, bokser, kjegler, kuler osv., og så bygger jeg ut fra de. Tror jeg. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ditt var veldig fint nerdVANNA! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 nerdVANNA: You got my vote! Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 kommer det ikke poll snart nå da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 kommer det ikke poll snart nå da? Kommer når Blib husker på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg