krister461 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Fair enough... ...men, jeg vil tro at den kjøleren og de aller fleste hovedkort følger en standard størrelse og har en standard festemekanisme slik at den vil passe på sågodt som alle hovedkort... ...men det er kanskje bare jeg som er naiv og godtroende da... Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det er vel egentlig ikke noen grunn til å kjøpe s 754 lenger nå? Det blir vel bare produsert s939, så med tanke på fremtidige oppgraderinger, lønner det seg å kjøpe 939? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Det er vel egentlig ikke noen grunn til å kjøpe s 754 lenger nå? Det blir vel bare produsert s939, så med tanke på fremtidige oppgraderinger, lønner det seg å kjøpe 939? når 939 knapt er dyrere, ser jeg ingen grunn til å kjøpe 754, nei... Edit: til de som sa "kjøp nå, prisen går opp"... takk skal dere ha gått ned en hundrings på databutikken nå.. Endret 10. november 2004 av kjerts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå