Gå til innhold

Rimelige Socket 939 CPU'er er på vei!

AzureCloud

Anbefalte innlegg

Får ikke de aller fleste penger til jul da? Får ikke dere 15-18 åringer penger til jul? Dakar dere. :(

Underbukser, sokker og parfyme på dere da?

"Dakar" den som tror at markedskreftene styres av hvor mye penger folk får til jul :p

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3000+ er jo nede i 1550 tviler jeg på de komemr til p synke etter jul vil forespørselen være så stor at dem stiger, fordi da har folk fått penger til pc på jul og tg er ikke såååå langt unna, perfekte tid å kjøpe ny pc altså. Buy now my firend. :)

Hvis du tror at unger som får penger til jul er kundene som bestemmer prisen på websjappene tar du grundig feil... markedet er nok litt større enn du tror gitt...

Etterspørselen er allerede stor.. og vil stige VELDIG etter jul. Og hvis du lurte, det er disse "ungene" som hovedsaklig bestemmer markedet på dette, da det er DISSE som først og fremst vil ha den sykeste pc'en.

Lenke til kommentar

Etterspørselen er allerede stor.. og vil stige VELDIG etter jul. Og hvis du lurte, det er disse "ungene" som hovedsaklig bestemmer markedet på dette, da det er DISSE som først og fremst vil ha den sykeste pc'en.

Fler som tror denne vil stige veldig i pris? venter på nforce4.. men i så fall bør jeg kanskje slenge meg rundt å handle cpu med det samme..

Lenke til kommentar
passer den ikke på alle hk da?

Nei

Takk for utdypende svar!

Trodde det var en viss standard i hvordan hovedkortene og kjølerne festes på...

...vet du om hvilke hovedkort den ikke passer på?

Som man roper i skogen får man svar ;)

Produktlink til Zalman CNPS7000B-CU der det finnes en liste over kompatible hovedkort. Denne linken finnes også på de fleste webshops som selger denne kjøleren. De fleste produsenter har slike lister på produkter som ikke er kompatible med alt av hardware, så da er det bare å sjekke produktsidene vet du :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...