Gå til innhold

Rimelige Socket 939 CPU'er er på vei!

AzureCloud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klokker ikke nesten alle 90nm A64 CPUene likt uansett hvilken modell du kjøper?

faktisk ja :p de klarte ikke å presse amd 64 winchester 3500 høyere enn 3000... begge to peaker generelt sett på 2,6 ghz, som er fx55 hastigheten, men det er mange som klarer litt høyere på 3500'ern.. syns jeg husker en her klarte 2,4@2,8 :o skal iaffal skaffe en 3000 selv :) (mulig at den oxo kan klare 2,8) 1,8@2,6 på luft er meget imponerende uansett

virker som at databutikken er mye billigere enn de andre forresten.. netshop og komplett er rundt 1500 og databutikken 1350

Endret av Messerschmitt109
Lenke til kommentar
hvordan ser man om det er en 90nm sak eller en 140nm cpu på komplett sine sider?

AWBOX er 130nm

BIBOX er 90nm

Gir 90nm noen fordeler fremfor 130nm?

Den er kaldere og klokker mye bedre.

Enkelte tester har klart å klokke 90nm 3000+ til 2.6GHz med luftkjøling

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

3000+ er jo nede i 1550 tviler jeg på de komemr til p synke etter jul vil forespørselen være så stor at dem stiger, fordi da har folk fått penger til pc på jul og tg er ikke såååå langt unna, perfekte tid å kjøpe ny pc altså. Buy now my firend. :)

Lenke til kommentar
3000+ er jo nede i 1550 tviler jeg på de komemr til p synke etter jul vil forespørselen være så stor at dem stiger, fordi da har folk fått penger til pc på jul og tg er ikke såååå langt unna, perfekte tid å kjøpe ny pc altså. Buy now my firend. :)

Hvis du tror at unger som får penger til jul er kundene som bestemmer prisen på websjappene tar du grundig feil... markedet er nok litt større enn du tror gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...