hello100143 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg hadde tenkt å ha to psuer i dataen min men det jeg lurte på var om det er noe som kan skje med datamaskinen da, kan det bli kortsluttning av datan elns. strømforskyningen som jeg skal sette inn i maskinen min er en gammel psu på 200w som heter EVER switch power supply. av og på knappen ser du nederst Håper På Gode Svar!!! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skal virke dette jah! Altså det kan jo komme kortslutting visst du kobler kabler som ikke hører til hverandre. Men visst du kan litt innen elektronikk skal dette gå fint! Pcgutten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://home.no.net/rikkyral/images/dualatxpsu.gif Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) vet noen kordan man kan koble gamle vifter til en vanlig molex uten at det koster noe Offtopic: hvordan kan man se bilder på internett? noe er galt her jeg ser ingen bilder jeg går inn på Endret 3. november 2004 av hello100143 Lenke til kommentar
razer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Rikky, ser ut som det er en AT PSU han har.. hello100143: Ja, du klipper av ledningene og lodder/surrer de sammen og isolerer med teip eller noe sånt. Trenger du egentlig 2 PSU'er? Såg ikke så energikrevende ut det oppsettet ditt.. Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) ja men jeg trenger noe som kan drive vifter og lys og div. i tillegg sjønner? Endret 3. november 2004 av hello100143 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 AT psuer trenger ikke vere koblet til selve pc'n, det lureste ville nok vert og bare ikke koble AT psu'en til siden disse ofte er gamle og gir veldigt ustabile spenninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå