siixx0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen andre som synes dette? Jeg synes det, lover deg masse og tar betalt for det, send din mening Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jammen bra du utdypet meningen din og har et godt grunnlag for den påstanden der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) ja dette var saklig har djuice og er fornøyd , bruker ikke telefonen så mye heller da , pg driter i om det finnes et selskap som lar meg ringe for 10Øre mindre Endret 3. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
I:H Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette var da et utrolig usakelig innlegg. Når du kommer med slike påstander så gjelder det å komme opp med noen gode argumenter i ditt favør. I innlegget ditt kommer det ikke frem hvilket Djuice abonnement det er snakk om. Da er det vanskelig for andre å vite hva du egentlig snakker om å så kommentere det Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja, dette var velbegrunnede påstander Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har Djuice, er fornøyd.. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tråden stenges. Jeg antar at en forklaring er overflødig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg