sjiraffen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er dette kabinettet noe bra?? Vurderer å kjøpe det, men jeg lurer på om noen her har noen meninger om det??? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg anbefaller det på det sterkeste. Har det selv og jeg angrer ikke i det hele tatt:D Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er ikke som lian li ... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er ikke som lian li ... Det sier jo seg selv. Er jo liksom to forskjellige merker. Men Lepont er et godt merke. Kan trygt anbefale det Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Både jeg og Lars(Novec) har brukt det i lengre tid, og begge har ut i fra det jeg vet vært meget fornøyd med det. Eneste som jeg kan trekke for er kvaliteten på de medfølgene viftene, de liker ikke spesielt å bli satt ned i hastighet. Ved 7V så starter de å lage en litt merkelig lyd. Disse kan selvsagt være byttet nå, da mitt kabinett er godt over et år gammelt. Link til test: http://overklokking.no/kabinetter/lepont_201b/index.html Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 synes det har skjedd veldig lite på lepont fronten..? microplex har jo hatt de samme kabinettene så lenge jeg kan huske.. synes designet deres begynner og dra litt på årene nå. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ja, men stilene er jo stilren og tidløs=) har et selv og har hatt det godt over et år, og er ingenting annet en fornøyd. Men jeg ville sjekket ut CM Stacker hvis jeg skulle kjøpt nytt kabinett! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det sier jo seg selv. Er jo liksom to forskjellige merker. Men Lepont er et godt merke. Kan trygt anbefale det Lepont er jo Lian Li ripoff. De er jo klin like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå