jazzass Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilket videoredigerings program anbefales til en nybegynner, som er litt kravstor til stbilitet og kvalitet? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Alle diskuterer pinnacle og sier at det er ustabilt osv, men jeg har pinnacle 9 og er kjempe fornøyd. Ellers er det jo windows movie maker, det følger med xp.. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg bruker også pinnacle 9, og det fungere bra det! Jeg synes ikke windows movie maker fungere så veldig bra! Da jeg vært deg hadde jeg nok kjøpt pinnacle 9 Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Eller kjøp Ulead Videostudio 8 som har de samme mulighetene som Pinnacle Studio 9 og er mye mer stabilt. Dette temaet dukker opp nærmest ukentlig i dette forumet, så ta også en titt på hva andre har svart på samme spørsmål tidligere. Endret 4. november 2004 av Beatnik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå