Joe DiMaggio Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Kameraten kjøpte akkurat dette kabbiset. Det medfølger to 120 x 120 mm vifter, den ene av de var gåen. Er det noen som vet hvor eller om man kan kjøpe disse? Det er ikke aktuelt og sende inn kabbiset for og så få nytt Mvh Kronztad Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er det ikke bare å kjøpe en hvilken som helst vifte da? F.eks. denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=4412F2GLL Hvordan er støynivået på kabinettet ellers? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan er støynivået på kabinettet ellers? Ja, det lurer jeg på også... Har lyst på det selv, men med vekt på 6kg, innbiller jeg meg at det kan være skranglete og slippe gjennom mye støy innenifra. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) er det ikke bare å kjøpe en hvilken som helst vifte da? F.eks. denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=4412F2GLL Hvordan er støynivået på kabinettet ellers? Det er jo to stk. 120 x 120mm Thermaltake vifter i fra før. Disse to var ekstremt stillegående. Dette kabinettet var ikke mye støysvakt. Når jeg knalla til med den kraftigste 80mm Papst viften som de har på Microplex (På CPU kjøleren) førte det til ganske mye støy! EDIT: Det er pent kabinett men det var ganske mye bråk bare med de to viftene som fulgte med Endret 11. november 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er jo to stk. 120 x 120mm Thermaltake vifter i fra før. Disse to var ekstremt stillegående. Dette kabinettet var ikke mye støysvakt. Når jeg knalla til med den kraftigste 80mm Papst viften som de har på Microplex (På CPU kjøleren) førte det til ganske mye støy! EDIT: Det er pent kabinett men det var ganske mye bråk bare med de to viftene som fulgte med Hmm...først sier du at de to medfølgende viftene var ekstremt stillegående, og så sier du at kabinettet bråkte mye med bare de to viftene? Det er jo forståelig at det ble bråk når du tok inni den kraftigste Papst-viften...den har jo et oppgitt lydnivå på 37 dB... vh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå