Bullit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Som sagt er jeg på jakt etter en ny laptop, men vil ikke denne gangen forhaste meg som forrige gang, og lurer derfor på om det er noe sted jeg kan se og ta på maskinene til Multicom for å få en viss kvalitetsfølelse med produktet. Synes det er litt skummelt å betale for en maskin jeg kun har sett ett bilde av. Hvis noen sitter på noen bilder må de gjerne slenge de ut her. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ta en kikk på www.ecs.com.tw, produsenten av disse maskinene ...og bor du i Stavanger, kan du godt få lov til å ta litt på min. Men ikke noe frekk berøring altså... Endret 3. november 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Skal bare klasse litt på den, kanskje litt kiling med div. erotiske undertoner. Bor i kr.sand desverre, så blir vel ikke noe av, hehe. Lenke til kommentar
Mr. Nasty Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De er veldig plæstikk og det skal LITE til før det blir riper/sprekker i dekkslet rundt tastaturet, men er ellers knall læpptopper og absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå