enmannen Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Kjøpte akkurat denne fra databutikken.com. Problemet er at den mangler norsk sms-ordliste. vanskelig å skrive meldinger.. Noen som har forslag til hva som kan gjøres? jeg vet noen av dere har hatt det samme problemet, ble det en løsning? Hvis ikke må jeg jo bare returnere den:( Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei enmannen! Eg veit ikkje korleis du kan løyse det. Men,kva med å sende ein epost til support avdelinga til databutikken.com og fortelle at du ikkje har ordliste på norsk.Og om dei veit kva du kan gjære. Mulig det finnes flash oppdatering av firmvaren med norsk ordbok. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! Databutikken kunne ikke hjelpe. sjekka en serviceavdelig i lillehammer(på besøk her) der kosta det kr 360,- Litt for dyrt så jeg tenkte å høre litt rundt i oslo når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 he he .. ringte et serviceverksted i oslo, og de sa at jeg bare skulle skulle stikke innom så fiksa de det gratis. genialt! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei enmannen! Er bra gjordt av servicestedet. Men,synest det er merkelig at du må ordne opp sjølv i steden for databutikken.com som du kjøpte mobiltelefonen av. Men,det viktigaste er at du får norsk ordbok..:wink: Eg meiner også at du kunne krev at databutikken.com ordna det da eg meiner at når det eksisterer norsk ordbok.Så burde det være inkludert i mobiltelefonen eventuelt ordan slik at du fekk det gratis..:wink: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 du kunne ikke sagt hvilket sted vel? Skulle oppgradert min T68, og hvis jeg kan få gjort det gratis ville det vært det greieste... Noen steder er det helt klart bedre service enn andre steder heldigvis bertie Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei bertie! Vis du tenker på oppdatering for å få mms funksjon på mobiltelefonen din kan du få gratis oppdatering på dessse stadane: http://www.digi.no/digi98.nsf/pub/te200205...255_er_83739986 Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Det var EMTS senter, sjekk hvor din nærmeste forhandler er: h**p://www.itale.no/Web/Kundesenter/Service.asp Lenke til kommentar
Chester Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 min t9 fungerer fint... det er bare å gå inn på setup'en og aktivisere den på norsk Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Det er der problemet ligger, det finnes ingen norsk T9 ordbok på min. kun svensk, finsk og engelsk. Uansett, som jeg sa så fiksa de det på EMTS senter helt gratis. De sa det var sånn som gikk på garanti. (selv om det ikke var noe feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå