Gå til innhold

Skal kjøpe ny musematte til MX 900!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil se at du greier å brekke denne plata med et uhell, for det tror jeg ikke du klarer. Den er veldig solid, og jeg har ingen riper i den heller, selv om den har vært med på et par LAN siden jeg fikk den.

Dessuten lager ikke denne den irriterende skrapelyden som Steelpad lager.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende. Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den. Likevel vurderer jeg å bytte.

Og da var Icemat helt ute av bildet, bestiller Corepad senere i dag hvis ingen andre kommer med et bedre forslag!

Lenke til kommentar
jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende. Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den. Likevel vurderer jeg å bytte.

Gjelder dette med teflon-tape også? Har akkurat bestilt meg en Icemat 2nd Edition...

Lenke til kommentar
jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende.  Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den.  Likevel vurderer jeg å bytte.

Og da var Icemat helt ute av bildet, bestiller Corepad senere i dag hvis ingen andre kommer med et bedre forslag!

Til MX mus er det nok ikke noen bedre(iallefall ikke ekstremt bedre)..

Så jeg mener at du gjør et godt kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...