B4stian Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei. Har en MX 900 som jeg vurderer å spandere en bedre musematte enn en litt fillete blå en Hva er bra til den optiske og trådløse musen? Spiller endel, så må fungere utmerket i CS, HL2, BF osv.. (Beklager hvis jeg har postet denne feil) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 så denne er best?? ingen andre forslag? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg mener fUnc, og steelpad 4d er de beste for gaming ialfall! (ganske behagelige de xxl padene hos microplex.no også, men passer ikke for alle skrivebord osv) hehe.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Passer ikke for alle skrivebord? Tenker du på plassen? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Til Logitech MX serien vil jeg anbefale Corepad. Har den selv, og den er suveren! Til min MX510 synes jeg den er bedre enn fUnc, men det er jo såklart et spørsmål om smak og behag. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Til Logitech MX serien vil jeg anbefale Corepad. Har den selv, og den er suveren! Til min MX510 synes jeg den er bedre enn fUnc, men det er jo såklart et spørsmål om smak og behag. er ikke sånn glassmatte litt skjørere enn en steelPad f.eks.? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg vil se at du greier å brekke denne plata med et uhell, for det tror jeg ikke du klarer. Den er veldig solid, og jeg har ingen riper i den heller, selv om den har vært med på et par LAN siden jeg fikk den. Dessuten lager ikke denne den irriterende skrapelyden som Steelpad lager. Endret 3. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ok, fikk lyst på den CorePad'en nå! Hvordan er Icemat da? Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har selv icemat, og liker den veldig godt (men så har jeg MS 3.0) Finnes mange gode musmatter ute på markedet i dag. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ja jeg tenkte selvfølgelig på størrelsen på skrivebordet. Må si at jeg liker musematter som ikke er aluminium/glass osv...jeg liker underlaget på f.eks fUnc og s4d. Icemat mener jeg lager en sånn skrapelyd når man drar musen over overflaten. Men det er sikkert en vanesak... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Orker ikke skrapelyder så da er de utelukket. Fikk veldig lyst på CorePad. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende. Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den. Likevel vurderer jeg å bytte. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende. Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den. Likevel vurderer jeg å bytte. Og da var Icemat helt ute av bildet, bestiller Corepad senere i dag hvis ingen andre kommer med et bedre forslag! Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende. Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den. Likevel vurderer jeg å bytte. Gjelder dette med teflon-tape også? Har akkurat bestilt meg en Icemat 2nd Edition... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg anbefaler fUnc. Du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Q-pad er også verdt å prøve. Har ikke testet ut andre "super" matter. Men syntes denne er helt gullers. Søk litt på google for å finne noen tester, mener denne kom godt ut. www.mpx.no har den forresten Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg har også icemat'en har hatt den i nesten to år nå. Og den skrape lyden dere prater om er faktisk irriterende. Heldigvis hører jeg på musikk når jeg surfer og spiller mye med lyd -Så da er jo musmatta god den. Likevel vurderer jeg å bytte. Og da var Icemat helt ute av bildet, bestiller Corepad senere i dag hvis ingen andre kommer med et bedre forslag! Til MX mus er det nok ikke noen bedre(iallefall ikke ekstremt bedre).. Så jeg mener at du gjør et godt kjøp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hvordan type selges de på Microplex da? Hvem farger? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) kjøp deg et fint spill på gamezone og få med en go og brukbar musmatte på kjøpet. Edit: skriveleif Endret 4. november 2004 av Fedje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå