bernini Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei Har ikke laget noen websider på ganske lenge så jeg er ganske rusten, men fikk likevel i oppdrag å lage et utkast til en russeside for skolen. Orker ikke legge så mye tid i arbeidet, så jeg prøvde å lage noe enkelt og raskt. Meningen er at den skal ha 100% bredde og høyde. Jaja, her er fisken. Takker for alle tilbakemeldinger - gordito Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hmm... Den var faktisk ganske snasen! Eneste som jeg egentlig kan si noe på er at det er _veldig_ høye kontraster mellom det hvite og svarte, egner seg ikke på skjerm.. Prøv en lys grå som bakgrunn, evt. en mørk grå på alt det sorte. Ellers var den stilig! Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg syns den var litt mørk, men sjefstøff, spesiellt siden du kan lage siden 100% uten bruk av bilder i designet! go for it! Kansje litt sterkt med hvit tekst på sort bunn, prøve "kansje litt mere dæmpet"? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hmm... Den var faktisk ganske snasen! Eneste som jeg egentlig kan si noe på er at det er _veldig_ høye kontraster mellom det hvite og svarte, egner seg ikke på skjerm.. Prøv en lys grå som bakgrunn, evt. en mørk grå på alt det sorte. Ellers var den stilig! Er klar over det med kontrastene svart/hvit. Prøvde med lys grå, men jeg synes ikke det ble det helt store. Kan også ha grå skrift, men jeg føler ikke det heller passer helt inn. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg liker den, men synes de svarte områdene blir altfor dominerende. Prøv å eliminer det nederste svarte området fullstendig, og plasser menyen øverst. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Prøvde med lys grå, men jeg synes ikke det ble det helt store. Kan også ha grå skrift, men jeg føler ikke det heller passer helt inn. Altså.. Hva med å prøve på en som er lysere enn den der. Den var alt for mørk IMO. Kunne jo prøvd med den fargen på skriften da, mulig den funker bedre som skriftfarge. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Prøvde meg på noe nytt, blir en slags oppned-side. Bare et kjapt innfall. Må organisere greiene i bunnen, noen som har ideer til plassering? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heia det siste forslaget. Det var vanvittig pent, men mangler en del på utførelsen, bl.a. tekstfargen og slikt. Det er for store kontraster mellom det meste slik det er nå. Prøv å demp de lyse fargene generelt, og tekstfargen. Tror det blir en del behageligere da. (Det første/de første var også bra, men ikke like bra som nummer to.) Lenke til kommentar
bernini Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Heia det siste forslaget. Det var vanvittig pent, men mangler en del på utførelsen, bl.a. tekstfargen og slikt. Det er for store kontraster mellom det meste slik det er nå. Prøv å demp de lyse fargene generelt, og tekstfargen. Tror det blir en del behageligere da. (Det første/de første var også bra, men ikke like bra som nummer to.) Ja, utførelsen er i 2minutterskategorien. Meningen med disse fiskene er bare å få hovedtrekkene på siden i orden, finpussen tar jeg meg av senere. Skal jeg prøve med grått istedenfor hvitt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ja, jeg vil si du bør gå for grått, men ikke alt for mørk.. Noe mellom #EDEDED og #DEDEDE skulle være bra nok, tror jeg Edit: DU kan vel kanskje være så dristig og gå helt ned til #CECECE ved litt testing i PS Endret 3. november 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 siste var klart best. puss den opp og gå for den du! den første var forsåvidt bra den også, men ble veldig distrahert av de sorte og røde firkantene til venstre, forventet og finne en eller annen fancy meny der. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 siste var klart best. puss den opp og gå for den du! den første var forsåvidt bra den også, men ble veldig distrahert av de sorte og røde firkantene til venstre, forventet og finne en eller annen fancy meny der. Ja, det blir nok den hvis jeg ikke får laget et annet forslag. oppussingen får jeg ta en annen dag. Orker ikke nå. Takker for svar Lenke til kommentar
baRs Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg jobber sammen med gordito på dette prosjektet og lekte meg litt med v2 av gordito: På et ferdig resultat vil bilen bli bedre, gikk litt fort dette.. Hvor teksten skal plasseres er jeg litt usikker på, men tenkte på en fadet blokk over bilen!? Hva syntes dere? Endret 6. november 2004 av baRs Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hva syntes dere? Det var DRITFETT!! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Gå for den 100% width Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 liker den siste versjonen som baRs legger frem, men kanskje litt tekst hadde gjort seg. hva med å skille menyen litt fra resten ved å gi den en annen bakgrunnsfarge, f.eks. svart? bare en tanke. ellers liker jeg utbviklingen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Siste forslaget var sinnsykt pent! Go for it boy!! Hvis ikke skal du få med meg og gjøre!! Nesten ikke noe og utsette på den! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Russebil-versjonen var absolutt best, får også feeling av å være på en russeside Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har dere kun rødruss? Ikke blåruss eller noe ? Hvis dere har bøåruss og ville jeg lagt inn pittelitt blått der en plass.. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har dere kun rødruss?Ikke blåruss eller noe ? Hvis dere har bøåruss og ville jeg lagt inn pittelitt blått der en plass.. Vi har folk som kan være blåruss (meg f.eks), men tror de aller fleste er rød uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå