Gå til innhold

Nokia 3230 ;)

kvedno

Anbefalte innlegg

Leste artikkelen om Nokia 3230. Eg skal kjøpe dn! Først hadde eg tenkt å kjøpe N6260. Men no ser eg at Nokia 3230 har megapixel-kamera. Noen som har noen tips om va mobil eg skal kjøpe. Skal eg vente til etter nyttår og kjøpe Nokia 3230, som har omlag dei samme funksjonene? Eller skal eg kjøpe Nokia 6260? Kan noen komme med linker til N3230. Takker for svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SEr lovende ut, ville ventet..

Jeg har en følelse av at Nokia ikke får lansere slike aktuelle "slagere" (tror det lett kan bli en slager), uten at Siemens, SE og Samsung kommer med noen "killere" .. Ville absolutt ventet, veit aldri hva som dukker opp nå!

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes at Nokia 3230 er UTROLIG lik Sony Ericsson T610/YT630 i en Nokia og modernisert versjon?

Nei jeg syns det samme :p tror dette blir den "nye 3310" :hmm: Jeg skal kjøpe denne selv, skal kjøpe Joku sin nokia 7610 så skal jeg ha den til 3230 kommer ut, og da selger jeg 7610 og kjøper 3230 :w00t:

skulle ikke 3230 koste UNDER 3000? :hmm::ohmy:

Lenke til kommentar

Ligner litt på T610 ja, men det var jo en vinner så hvorfor ikke. Syntes Nokia er kjempeflinke her. Når kommer de med en liten "billlig"-sak som har det meste, og som i tillegg ser bra ut, må jeg klappe.

Jeg har S700i nå, og koser meg med den. Skal jeg anbefale en mob nå ville jeg uten tvil anbefalt 3230. Den har det meste for en god pris (ser det ut som)

Lenke til kommentar

Emnetittelen inneholder kun navnet på mobilen, og sier altså ingenting om hva tråden handler om når det gjelder denne mobilen. Tips og triks? Nyheter? Problemer? Som nevnt tidligere, og i en sticky, vil slike tråder, med kun mobilens navn i emnefeltet, stenges.

Samtidig ser jeg en omgåelse av tre ords regelen. Det er også alene nok til stenging av tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...