DezTruckTor Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei Jeg sliter litt med å få grønne leds i torrentstorm og azureus. Jeg får bare gule. Jeg har deaktivert brannmuren i både ruteren og windows-brannmuren, men jeg har fortsatt bare gule leds, og da går alt skikkelig treigt. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vist du har sp2 er det ein annen brannmur trur eg, ellers er det noe du har gjort feil. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har du NATet portene som azerus bruker da? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 NATet dem nå. Og se: Et fyrverkeri av grønne leder plopper opp. Problem solved! Lenke til kommentar
Ender Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Kanskje du må spesifisera kva port-range du vil bruka i bittorrent-klienten? Eg brukar Shadows Experimental og der måtte eg manuelt setja port-range (under "Prefs") for å få det grøne lyset. I tillegg har eg åpna port-range i breibandsruteren min (og forwarda til ipen på maskina mi), og åpna same port-rangen i zonealarm pro-brannmuren min. Kødding på 3 plassar med andre ord. Edit: Litt sein. Endret 3. november 2004 av Ender Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvordan NAT'er man porter??? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvordan NAT'er man porter??? lurer jeg også på ... Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) går inn i modemet og åpner porter til pc-ip'n. skriv gateway til modemet i browseren, skriv inn login/pass og vips er du inne i configen til modemet. Endret 17. november 2004 av Skurk Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) dette riktig? står ikke "both" der nå skal stå tcp Endret 17. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Slier også med gule leads hvis jeg kjører trådløst gjennom min Jensen Scandinavia 54 trådløse ruter. Kjører jeg kablet forbindelse direkte fra adsl-modemet til pc`en , er det grønne leads. Det er nok et NAT-problem, men jeg greier ikke å gjøre noe med dette i ruterens konfigurasjon. Noen som vet hvordan ? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) jeg forwarda 6881 - 6889 som er bt`s porter ,men merker ikke forskjell jeg ... gikk inn i ruteren og forwarda veit ikke om det har noe å si ,men jeg bruker "bit tornado" Endret 17. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 De siste månedene har jeg også fått grønne led's. Skjedde plutselig for en tid tilbake siden. Tror NGT har gjort noe med portene. Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det farlig for sikkerheten til dataen og forwarde? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Er det farlig for sikkerheten til dataen og forwarde? Hva mener du med sikkerheten til dataen? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er det farlig for sikkerheten til dataen og forwarde? Nei... Hvis du ikke hadde hatt router og ringt opp med Pcen... Ville alle portene ledet til din datamaskin... er dette noen fare for sikkerheten til pcen? Nei... ikke noe mer en normalt... Endret 2. januar 2005 av H2H Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vissd u ikkje får grønne lamper... Kan det tyde på brannmur :-/ Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror det meste av desse probleme kan løses med riktig konfigurasjon av brannmurer, inkludert router.. Åpne de portene som er nødvendig, da burde du få grønt lys i Azureus Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Tror det meste av desse probleme kan løses med riktig konfigurasjon av brannmurer, inkludert router.. Åpne de portene som er nødvendig, da burde du få grønt lys i Azureus Så om jeg har disablet alt av brannmurer, og jeg har gjort det som bilde forklarer , så skal jeg i teorien få grønne leds i Azureus ? (har SP1 hvsi det hjelper) Endret 2. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tror det meste av desse probleme kan løses med riktig konfigurasjon av brannmurer, inkludert router.. Åpne de portene som er nødvendig, da burde du få grønt lys i Azureus Så om jeg har disablet alt av brannmurer, og jeg har gjort det som bilde forklarer , så skal jeg i teorien få grønne leds i Azureus ? (har SP1 hvsi det hjelper) Du må vel også forwarde porter i NAT på ruteren din.... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 husk at azureus trenger kun en port åpen. hvis dere bruker kvalitets trackere er portene mellom 49152-65535 anbefalt siden 6881-6990 er svartelistet. A8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå