Ra1dMaX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg har ikke så særlig god peiling når det gjelder temperatur på dette kortet.... men i ATi Catalyst Control Center Viser det at kortet ligger på ca 62-69 °C ..er dette en normal temperatur??? eventuelt er det noe kjøling til dette som er å anbefale... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 En spesielt lav temperatur er det ikke, men langt fra kritisk. Egentlig ikke noe å bekymre seg over slik det er nå. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, det er helt normalt.. btw; tror den temperaturen som blir vist der er 20 grader for mye.. Det gjorde iallefall mitt Hightech 9800XT.. Egentlig er det bare 42-49 grader.. Kjekk tempen med Power Strip.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja, var litt h;y den tempen der.. Mitt ligger paa 43 idle og 53 load, men saa har jeg maaasse vifter Hvor mange kabinettvifter har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå