AMDXP Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Jeg har tenkt meg å kjøpe en ferdig bygd pc fra psdata.no... På dems side har dem en pc kalkulator som jeg har tenkt å bruke til kjøp av min pc på en verdi på ca. 14000kr. Skal jeg gjøre det eller skal jeg bestille min pc fra en annen sted? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 11. november 2001 Forfatter Del Skrevet 11. november 2001 Jeg har hørt at komplett.no har elendig service! Derfor vil jeg ikke bestille fra dem! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Skal skrive under på at Komplett har dårlig service. Bestillte ett hovedkort forrige torsdag og fikk det på tirsdag. Fikk da feil hovedkort (i korrekt eske med korrekte manualer!) Sendte det så tilbake, og fikk nå vite at først om ca. 1 1/2 uke vil de behandle returen min :sad: Komplett har blitt for store uten å ta konsekvensen av det. Lenke til kommentar
lax Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Tror ikke det er så galt å velge psdata nei :smile: Så kenge jeg har handla der (et par år) har servicen vært genial, og prosnivået er ikke så ille heller. Selvfølgelig vil jeg jo anbefale at du bygger PC-en selv, slik at du kan kjøpe deler der de til en hver tid er billigst, men hvis ikke så er nok psdata det rette valget.. Eneste ulempe kan nok være at de ikke har det største vareutvalget... Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Har handla en masse hos ps data og har ingenting å klage på, flott service Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Da tror jeg at jeg skal bestille derfra. Finnes det noen andre gode butikker? Lenke til kommentar
Stone Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 PS-data er ok, litt vanskelig å få snakket med på telefonen, men slik er de fleste webshopper! Hadde en garanti sak i vår med dem, og det ordnet seg uten problemer!!! S-O Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 http://www.pc-utstyr.no http://www.multicom.no Psdata er super:) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Enig med Bruce der, har bare gode erfaringer med både PS og PCutstyr. Har riktignok bare handla en gang hos sistnevnte. Konstant fraktpris hos PCUtstyr er digg, da vet man akkurat hva det vil koste å få dingsene i posten, uansett hva man bestiller. Og de gangene jeg har hatt behov for å endre en bestilling eller har hatt trøbbel med en sending hos PS, har en tlf eller mail vært nok til å få alt på plass igjen:) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Itbutikken er jo bra da.. Kjempeservice når jeg har hatt problemer.. rask levering. Går faktisk raskere å bestille fra de enn fra Komplett i Sandefjord. sikkert heldig med at eg bor på ei postrute til Danmark. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har bare gode erfaringer med Komplett Data! Både service og support har vært upåklagelig for min del (og jeg har handlet der mange ganger). Ellers så er jo Multicom.no en meget bra og rimelig butikk også da, samt god og rask service! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 PSData har veldig bra service, selv om utvalget kunne vært bedre. Prisene er (stort sett) et eksempel til etterfølgelse. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Ikke bestill fra Komplett.no...... Jeg tror Databutikken.comno er bedre. .De er i hvertfall billigst.. Vet ikke helt med service, har ikke bestilt derfra ennå. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Fikk byttet min IBM 60GB uten prob. Den fikk Bad sector feilen for andre gang. Kunne velge hvilken som helst harddisk merke og størrelse, mot mellomlegg da selvsagt hvis jeg skulle ha større. Valget havnet på en Western Digital 80GB 7200rpm :smile:, hørt mye bra om WD på forumet her så håper det stemmer. PS Data er absolutt å anbefale. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå