Gå til innhold

***Billige DVD filmer fra ThailandTaiwanHong kong?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange av dvdene fra japan er vcd lagt inn på dvd.

 

Var en kamerat som kjøpte ringenes herre på vcd og dvd og faktisk var det samme filmen med samme kvaliteten og ikke bare det men fargene ble mattere på dvd versjonen.

 

det står DD og dts bakpå men er bare stereo.

 

Ikke kjøp slike filmer. Vis du kjøper så kjøp heller på vcd.

Lenke til kommentar

Quote:


..bruker
de bruker 1 uke på å frakte filmene fra Canada til Norge. Tollen gidder ikke sjekke tusen pakker for dagen å spes. ikke for å tjene 50 kroner på DVD filmer..



 

Hvordan er det å bestille f.eks. Xbox spill derfra? Kan de spilles på PAL maskin? Brude ikke det egentlig gå siden USA og Europa ikke har forskjellige maskiner i dette Xbox tilfellet??!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 23:02, chma skrev:

til kr 50?


 

Øhm, vet ikke. Har ikke vært der nede, så jeg vet ikke hva DVD-er selges for i sjapper.

Søsteren min kjøpte Three Kings (Warner Bros.) for 60 spenn. Jeg kjøper vanligvis fra en kar i Oslo som importerer fra Hong Kong, de ligger rundt 100-150kr og da har han lagt på frakt, moms, avanse ++.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-25 09:01, MaxCPU skrev:

Quote:


..bruker
de bruker 1 uke på å frakte filmene fra Canada til Norge. Tollen gidder ikke sjekke tusen pakker for dagen å spes. ikke for å tjene 50 kroner på DVD filmer..



 

Hvordan er det å bestille f.eks. Xbox spill derfra? Kan de spilles på PAL maskin? Brude ikke det egentlig gå siden USA og Europa ikke har forskjellige maskiner i dette Xbox tilfellet??!!

 

Har ikke peiling på om dette fungerer. Men du kan jo sende en mail eller ringe til playcentric å spørre. skader jo ikke å bestille en.. virker den ikke selger du den på qxl til en eller annen tosk.

 

Han gubben på multimedia-import eller /playstation2.no importerer massevis av greier fra HongKong å Japan. Virker det gjør det vel med USA også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...