Gå til innhold

***Billige DVD filmer fra ThailandTaiwanHong kong?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder man seg under 200kr er det ikke toll.

 

Kopiene du får i Thailand/Asia har dårlig kvalitet, men helt greit hvis man ikke bryr seg om sånt. Legg heller på en 50-lapp og kjøp orginalen i Sone 2 fra England. Får ikke de titlene som er på kino, men du får i allefall god kvalitet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 12:14, Maggish skrev:



Har bestilt derfra selv, tok ca 1 uke så var den i postkassa mi! =) Fra Usa til og med, og jeg må si du har ekstrem uflaks om du blir tatt i toll på så små pakker. Det er ikke akkurat første prioritering av tollvesenet å sjekke alle de tusen brev og pakker de får hver dag!


Jeg kjøpte 2 filmer ala ca. 300kr. Ikkeno toll der nei


 

Enig, bruker http://www.playcentric.com de bruker 1 uke på å frakte filmene fra Canada til Norge. Tollen gidder ikke sjekke tusen pakker for dagen å spes. ikke for å tjene 50 kroner på DVD filmer - kanskje vi skal bruke selvbetjening å betale inn selv etter på? :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 12:47, sjanten skrev:

Quote:


Den 2002-05-24 12:14, Maggish skrev:



Har bestilt derfra selv, tok ca 1 uke så var den i postkassa mi! =) Fra Usa til og med,


Jeg kjøpte 2 filmer ala ca. 300kr. Ikkeno toll der nei


 

hvor mye er portoen fra uk og usa? må man ikke betale på forskudd fra de landene?

 

Er ikke mye, betalte 216,- norske for filmen "RatRace" på playcentric.com, det inkluderte film + first priority mail.. 9 kroner billigere en her :grin: men filmen kom jo ikke før lenge etterpå da.

Lenke til kommentar

Must read om DVD import - og akkurat som artikkelforfatteren anbefaler jeg EzyDVD som blandt annet deler opp forsendinga slik at du slipper moms :smile:

 

Quote:


Den 2002-05-24 12:08, JohnnyKnoxwille skrev:


Kopiene du får i Thailand/Asia har dårlig kvalitet


 

Nå generaliserer du fælt. Mange av kopiene du får i Asia er i topp kvalitet, men det finnes mye dårlig også. Tror vi skal si at kvaliteten er veldig varierende jeg :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 17:47, Anders Leipsland skrev:

- og akkurat som artikkelforfatteren anbefaler jeg
som blandt annet deler opp forsendinga slik at du slipper moms :smile:


 

Det var ukjent for meg at EzyDVD splitter opp pakkene, men de gjør det ikke implisitt. Altså, du må be om å få sendingene splittet. EzyDVD selger dessuten kun R4, selv om en del av dem er faktisk (utrolig nok) R2/R4-kodede, dvs man trenger ikke en sonefri spiller for å spille dem av.

Lenke til kommentar

For 40-50 kr får man kjøpt piratkopierte dvd'er i Thailand. Kvaliteten er like god som originalen bortsett fra at menyer og ekstramateriale ofte mangler. Originale dvd'er koster 180-200kr, dvs ikke så veldig mye billigere enn her.

 

Det finnes også nettsider som selger piratkopierte dvd'er til utlandet, om disse er til å stole på aner jeg ikke men jeg syns det virker temmelig tvilsomt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-24 17:47, Anders Leipsland skrev:

- og akkurat som artikkelforfatteren anbefaler jeg
som blandt annet deler opp forsendinga slik at du slipper moms :smile:


Quote:


Den 2002-05-24 12:08, JohnnyKnoxwille skrev:


Kopiene du får i Thailand/Asia har dårlig kvalitet


 

Nå generaliserer du fælt. Mange av kopiene du får i Asia er i topp kvalitet, men det finnes mye dårlig også. Tror vi skal si at kvaliteten er veldig varierende jeg :smile:

 

 

Jeg skrev kopiene, og mente egentlig kopiert matriale. Ja vi kan si at kvaliteten er varierende.

Tror bestilling fra England vil være tryggere....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...