andreasheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Som beskrevet i emnet, hører nesten ikke en dritt fra verken høyttalere eller ved å koble til headphones? Noen som har hatt samme problemer? Alle volumkontroller er seff på max. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har opplevd det nå sist helg ved av spilling av en dvd film, mene det funka bra både før og etterpå med samme film, var et engangstilfelle prøv nyeste drivere, reboot, og dobbelt sjekk alle volumkontrollere, er alltid en som er lett å glemme Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hvilke drivere er det du tenker på da? Hvor kan jeg finne de? Så ikke noe på aopen sine sider... Lenke til kommentar
Beop Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 prøvd å skru på volumknappen på venstre side av maskinen helt bakerst mot skjermen nede... Funker vanligvis Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 prøvd å skru på volumknappen på venstre side av maskinen helt bakerst mot skjermen nede... Funker vanligvis Ja ja. Man kan ikke være best i alt sa mormor til meg... He he. For å si det sånn, det var det som var problemet. Men nå oppdaget jeg hvor utrolig crappy lyd det var i de innebygde høyttalerne... Noen som har prøvd å skifte de ut? Lenke til kommentar
Amothz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Uansett om man slår på alle voluminnstillinger på maks, er lyden fortsatt forholdsvis lav. Hvilke drivere kan man velge mellom, og hvilke vil ha en positiv effekt på volumet? Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Uansett om man slår på alle voluminnstillinger på maks, er lyden fortsatt forholdsvis lav. Hvilke drivere kan man velge mellom, og hvilke vil ha en positiv effekt på volumet? Hardware-volumknappen på venstre side Lenke til kommentar
Amothz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det har jeg fått med meg Det hjelper nok ikke å slå den på maks heller. Spørsmålet retter seg derfor på om det er noen drivere som kan tvinge frem høyere volum Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Min Tundra 1557 har også små høytalere som ikke kan brukes til så mye hvis vi snakker om musikk, spill og film. Det er alt for mye diskant. Lyden til headset derimot er en annen klasse, her er lyden loud and clear. Jeg bruker Koss Porta Pro og klager ikke. Jeg tror ikke at høytalerene er prioritert i denne laptop'en, sikkert pga størrelsen og vekten. Finnes det laptop'er i samme klasse som har prima høytalere uten at det går over størrelse og vekt? Lenke til kommentar
schwin Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvis lyden er spesielt lav når du ser filmer som benytter ac3-filter, så kan du skru opp volumet i dette filteret selv. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Postet i feil tråd Endret 17. mai 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå