Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hei Har fått tilbud om å kjøpe denne bærbare PC'en fra Toshiba: Toshiba Satellite A20: Tekniske Spesifikasjoner: Intel P4 2.8Ghz, 533Mhz, 512KB 512MB RAM (Får bare opp 480 ) 40GB Hardisk, 4200rpm, 2MB Cyper Aladdin-P4 skjermkort, 32MB CDRW/DVD 24x(les)24x®10x(rw)8x(dvd) 15" XGA skjerm, max 1024x768 Ekstern USB Diskettstajon og SD-kort leser. Fullstendige spesifikasjoner finner dere her. Prisen jeg har fått er 5000kr, brukt. Det er inkludert Office XP og Win XP. Høres ut som et knalltilbud spør du meg... Eneste jeg er litt skeptisk til er skjermkortet. Det skal være mulig å spille The Sims 2 tålelig greit på den. Har også vært innom tanken på å kjøpe den for å så og selge den videre igjen. Er det noe å tjene på det? Hva synes dere folkens? Endret 3. november 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Høres jo greit ut det! Liker Toshiba selv veldig godt! Tror du burde gå for denne.. Hvordan er det med garanti og sånn da? Lenke til kommentar
-Prodigy- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva skal du bruke den til da? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 512MB RAM (Får bare opp 480 ) Det er fordi det innebygde skjermkortet bruker 32mb.. 512-32=480. Høres ut som et knalltilbud spør du meg... Det er en bra pc ellers, til den prisen. Eneste jeg er litt skeptisk til er skjermkortet.Det skal være mulig å spille The Sims 2 tålelig greit på den. Det har du god grunn til. Tviler veldig sterkt på at maskinen drar Sims 2. Kanskje i 640x480, men til og med da tror jeg det går dårlig. Har et lignende integrert skjermkort i min laptop, og det hakker i Half-Life, så det er ikke noe power i det. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Nå har jeg prøvd The Sims 2 på den.(låner maskina nå). Jeg kunne kun kjøre i 800x600 og fikk en derfor en svart ramme rundt bildet. Fryktelig irriterende. Når jeg skulle prøve å øke detaljnivået noe, så hang det seg :!: Det gikk ihvertfall an å spille det da... Er forsåvidt logisk det med rammen Veldig synd at skjermkortet måtte være så dårlig. Hvordan tror dere mulighetene er for videresalg da, hvis jeg legger med all software etc.? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 den rammen skal være mulig å fjerne! Du må endre instillingene slik at bildet strekkes istedenfor. Hvordan du gjør det avhenger av skjermkortdriverne dine... synes tilbudet er ok forøvrig... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan tror dere mulighetene er for videresalg da, hvis jeg legger med all software etc.? Tror nok du skal få en 7000 for den, siden den har rimelig grei hardware ellers, bortsett fra skjermkortet. 512mb ram i en laptop til under 7000 er sjeldent. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Det er jo godt med programvare i den da: Office XP(med frontpage) Windows XP Norton Antivirus 2003 Pro Works 7.0 Dette har jo en verdig på ca. 3500,- bare det (nytt). Kanskje jeg kan prute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå