Merlin Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det noen butikker som har GTA:SA inne og som selger det? Hørt at mange har det utsolgt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Elkjøp... Mange eksemplarer eller? bor i Oslo området. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Elkjøp... Mange eksemplarer eller? bor i Oslo området. Elkjøp Stormarked i Sandvika har den inne Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har vel spillet inne overalt hvor de selges kan jeg tenke meg. Må bare legge til noe; I Norge har spillet allerede blitt solgt i 32000 eksemplarer. Wooohoooooooo Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har vel spillet inne overalt hvor de selges kan jeg tenke meg. Må bare legge til noe; I Norge har spillet allerede blitt solgt i 32000 eksemplarer. Wooohoooooooo og det er mangel på spill... Mange som har bestilt å venter enda... Vanskelig å få tak i... Spes i de store byene tror jeg... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Har vel spillet inne overalt hvor de selges kan jeg tenke meg. Må bare legge til noe; I Norge har spillet allerede blitt solgt i 32000 eksemplarer. Wooohoooooooo og det er mangel på spill... Mange som har bestilt å venter enda... Vanskelig å få tak i... Spes i de store byene tror jeg... Never mind, har det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå