Myklebust89 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan kan jeg gjøre slik at "bulleten" skiftes ved at man holder over linken? Prøvde meg litt frem med a:hover, men gikk dårlig... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Om du bruker custom bullets vil det funke, i alt annet enn IE så klart. Metoden blir en blanding av metoden i artikkelen og denne. Endret 3. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Om du bruker custom bullets vil det funke, i alt annet enn IE så klart. Metoden blir en blanding av metoden i artikkelen og denne. Å bestemme bakgrunn og gi li litt padding vil da vel funke i IE også. Og så er vel clear: left; overflødig på den custombullets greia di Dessuten funker ikkje "Til topps" linken din Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Å bestemme bakgrunn og gi li litt padding vil da vel funke i IE også. Det er vitterlig snakk om li:hover Og så er vel clear: left; overflødig på den custombullets greia di Dessuten funker ikkje "Til topps" linken din 1. Har ikke fått skrevet den helt om ennå, skal gjøres snart. 2. Opera? Funker fint i Firefox... *forandre litt på kode* (sant å si var det bare noe kjappe greier jeg la til..) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Å bestemme bakgrunn og gi li litt padding vil da vel funke i IE også. Det er vitterlig snakk om li:hover *tuddliduddlidulæresegålesepostenskikkelig* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har tydeligvis ikke lest posten skikkelig selv. For å få en annen bullet på en link i en liste, holder det å sette bakgrunnsbildet i a istedenfor li. Ellers er det lik framgangsmåte. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Men det funker ikke i IE? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jo, a:hover funker i IE. IE støtter for øvrig bare :hover på a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå