Gå til innhold

Sliter med favoritten Netshop


Anbefalte innlegg

simalarion er sikker på at han bestillte OCZ og NetShop er sikre på at dei ikkje endra bestillingen. Kan jo ha vært ein bøg i systemet, sjølv om slikt sjeldan skjer.

 

Er klar over at eg er meget pro NetShop, men om det hadde vært Komplett eller MPX endrer ingenting, dersom det er ein teknisk feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida har full forståelse med salgs sjef Lasse Eknes som jeg postet mailene til og fikk mailene fra (quotet deler av en av mailene på forige side)

 

Hvorfor en kommer inn hitt å sier noe helt annet forstår jeg ikke.

 

Men det er greit nokk. Og for de som synes dette er svada (som det nokk er) er det bare å hoppe over posten.

 

Men for min del er jeg også ferdig med saken, fra børjan var hele saken ment som en liten spøk om at også Netshop kan gjøre feil, når man ser i kontrast til hvor mye pepper andre webhsoper får når de gjør småfeil

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg ser her, er at dette koster deg tid. Netshop tilbyr seg å ta fraktkostnadene ved returnering av den første brikken. Jeg har handlet mye hos komplett, psdata og mpx, og aldri har jeg opplevd at de har tilbudt seg å ta returkostnaden på egen regning, også ved lignende tilfelle som her. Slapp av og ta det rolig, mener nå jeg. ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke bli roligere-men når du snakker om hva det kostet

 

Hente en pakke på post huset-pakke opp-skrive mail-pakke ned-ta med på jobb-sende norgespakke i lunsjen.

 

Det blir noe.

 

Jeg har svar på det meste i denne saken, de har gjort en liten feil, de retter det opp, er det mulig å la det være med det, eller?

Lenke til kommentar

Ser da ut til at du får knallservice her? Du henviser til mail, men der skriver Netshop at de ikke er opptatt av å legge skyld, og derfor tar ansvaret. Ikke at det nødvendigvis er deres feil.

Da må de jo også slippe slik negativ publisitet som et slikt innlegg som dette tross alt er.

Hvis ikke synes jeg det er helt greit at de tar til motmæle i dette forumet.

 

 

Kunne godt tenkt meg å prøve Netshop selv, men da de ikke har VISA/Mastercard

foretrekker jeg andre butikker som har denne løsningen.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg (dette er tredje gang jeg forklarer det samme, les hele posten!)

 

Som forklart fra børjan så var dette ment som en liten spøk om at Netsop kan gjøre feil de også.

 

Det jeg i ettertid reagerte litt på var at det kommer annen kar inn på dette forumet å legger pluttselig all skylden på kunden, når salg sjefen legger seg helt flat på mail å innrømmer at det kan ha skjedd en feil + at han glemte å ringe posten opp igjen fordi han troddet posten klarte å huske det selv.

 

 

 

Sånn ferdig-bort-ute av verden

:thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

OM du leser posten er dette omtrent utelukkendet positivt, var ment som en aldrig så bitten liten spøk om at Netshop kan gjøre feil de også, noe alle tok veldig negativt opp. Dessuten står det masse postitivt om Webshopper på hw forumet, du kan umulig ha lest mye rundt?

 

Prøver å få denne posten stengt nå, ferdig med Topicet for leeeeenge siden.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...