Bear^ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Får ikke spillet Pirats of the Caribbean på min PC. Nei, PCn er bare 2 månder gammel så tviler på ta det har noen med at hardwaren er for gammel (kjørte det plekkfritt på en IBM p3 700 Mhz maskin) Problemet er at jeg ser bare hvit når jeg starter et nytt game. Dvs, jeg ser et par føtter, men det er bare såvitt, resten er hvitt. HUDen ser jeg, og teksten som kommer opp (i starten når du snakker med han kisen). Det jeg lurer på er det noen måte å starte spillet på i OpenGL? Vet jeg fikk mer eller mindre samme problem med Far Cry, funket ikke i D3D men funka fint i OpenGL. Har avinnstallert Direct X 9,0C og innstallert DX 9,0 igjen, da jeg trodde det var problemet, men det hjalp lite. Så er det noen der som kanskje kanskje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
erik111 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 er det flatskjerm du har? da kan det være oppløsningen Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 er det flatskjerm du har? da kan det være oppløsningen Veldig usannsynlig. Har du prøvd å oppdatere skjermdriverne? Eventuelt 'neddatere' dem? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har oppdatert skjermdriverne til det siste, troddet det var Direct X ver 9,0C, men da jeg avinnstallerte den og innstallerte 9,0b igjen, skjedde det ingen forandring. Har flatskjerm ja, men de eneste spillene jeg har problemer med da på D3D er Far cry og da POTC, resten av spillene kjører D3D uten problemer. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) DirectX er ikke skjermdrivere! DirectX er programvare som 'binder sammen' de forskjellige driverne med operativsystemet og programvaren som trenger funksjoner fra disse driverne. Finn ut hva slags skjermkort du har, og last ned nyeste driver fra produsentens hjemmeside. Sannsynligvis trenger du altså en ny driver fra ATI eller Nvidia. Endret 6. november 2004 av atrax Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har lasta ned den siste driveren, hadde den siste driveren innstallert da jeg oppgraderte til DX 9,0C, men da jeg oppgraderte til DX 9,0C kom problemet (av en eller merkelig grun). Jeg har ingen anelse hva det er som feiler systemet. Tror det rette svaret ligger i en god gammeldags formatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå