Gå til innhold

Mafia *best game*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv spillet så får du se!

 

Det er mye realitet i det.. lever deg GODT inni det.. som om du selv var en Mafia..

 

hvis du ikke har spilt det! spill det.. du kommer ALDRI til å angre!!

Eg gjennomførte det. Det eg huskar best var timavis med særdeles (u)tolmodig og kjedeleg kjøring.

er jo en del av sjarmen i spille å da ;)

Lenke til kommentar
[iC,14/11/2004 : 19:50]
Kva var det som var så bra med Mafia? Det handla jo berre om å kjøra att og fram utan å bryta trafikkreglane.

Akkurat samme mening har broren min også (på 23 år).

Joda, det er mye kjøring, men det er også det at det er som om du lever i en gangster film, bare at de beste bitene fra alle de beste gangster filmene, er samlet og danner sammen Mafia! Kort og godt... :)

Det er sant. Men at det er bedre enn GTA, da tar man i litt for mye ;)

Synes Mafia er bedre enn GTA jeg :)

De to er bra på hver sin måte...

Lenke til kommentar
Det er sant. Men at det er bedre enn GTA, da tar man i litt for mye ;)

Da tar jeg godt i og sier at Mafia er bedre enn GTA da. ;)

Eg gjennomførte det. Det eg huskar best var timavis med særdeles (u)tolmodig og kjedeleg kjøring.

Så får du variere litt da vettu. Kjør litt etter trafikkreglene og litt uten å kjøre etter trafikkreglene så for du deg noen morsome biljakter også. Men det er jo minst like mye bilkjøring i GTA også da. Må jo frem og tilbake der også.

Lenke til kommentar
Så får du variere litt da vettu. Kjør litt etter trafikkreglene og litt uten å kjøre etter trafikkreglene så for du deg noen morsome biljakter også. Men det er jo minst like mye bilkjøring i GTA også da. Må jo frem og tilbake der også.

Altså, biljakter på Mafia? Det er få u-scriptede biljakter i mafia, hvor bilene kjører fortere enn 0.0001km/t :thumbdown:

 

Dessuten, ja det er mye bilkjøring i GTA, men der er det mye mer speed, og musikken passer bedre.

Kan ikke akkurat kalle biljaktene veldig morsomme i Mafia.

Kjører rundt i år og dag, for så å kræsje, og må begynne helt på nytt.

Da blir det mer frustrerende enn morsomt.

Når bilene i Mafia kommer til en oppover bakke (spesielt når bilen er delvis beskudd og skadet)......

 

D

E

T

 

K

A

N

 

T

A

 

L

A

N

G

 

T

I

D

!

 

EDIT: Men overall er Mafia et kult spill.

Det er bare at extreme freeride er det største tullet jeg har vært borti!

På et oppdrag skulle jeg ta en fyr som hadde sko med jetpacks på!

Flammene sto ut av hælene hans! hva slags tull er det da?!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Tja.. For meg så virker det som extreme free ride er omtrent det samme "tullet" som GTA =P.. Men extreme free ride er jo ment som en avkobling av det seriøse gameplayet i spillet. Det er jo i extreme free ride du får muligheter til å leke deg. Synes det var tøft jeg.. kule biler var det oxo.. Men likte vanlig gameplay bedre :love:

Lenke til kommentar

Mafia er et enormt bra spill. Du kan gjøre mye, ta mange oppdrag og velge mellom mange biler samt en bra grafikk. Men, Gta er myyye bedre. Der kan du gjøre hva du vil. På Mafia kan du nesten kun kjøre etter veiene. Prøver du å hoppe over et gjærde e.l er det bare en usynelig vegg som du ikke kan passere. På Gta (VC) kan du (nesten) gjøre alt tenkelig. Gta er også mye lettere å modde. Du kan bytte ut bilene og kartene så mye du gidder, det er kjempe lett og kjempe morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...