slazk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det mulig å koble musa og tastaturet som hører til pcen inn i USB portene til Playstation 2 konsollen? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg leste nettopp om en dings til ps2 som skal gjøre det mulig å bruke tastatur og mus. Husker ikke hva den heter da Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg syntes da at hele konseptet med plug and play muligheten blir misslykket. Mus og tastatur hører hjemme til pc... tren deg heller på analogen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 slazk er sikkert som meg; klarer ikke den dumme kontrollen med den dumme joysticken En konsoll med strippet tastatur og mus hadde vært perfect, særlig med tanke på chat ved online-gaming. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Logitech har en kontroller med tastatur. Hva heter den dingsen da. den heter Smartjoy Frag et eller annet tror jeg. se på www.ps2ownz.com (Med forbehold om riktig adresse) Lenke til kommentar
slazk Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ja jeg takler ikke den hemma joysticken.... Men driter litt i det nå siden jeg klarte får 5 min siden å lage den ripa i det 3 dager gamle San Andreas MÅ bare kjøpe nytt, jaja 1200 kr får et playstation 2 spill. Det er vertfall det beste spillet i hele verden! Lenke til kommentar
slazk Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Fant nettopp denne smarte tingen: http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle287509.ece Det var en slik SmartJoy FRAG som du snakket om Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://x6.no/art/10080.html Her er en annen artikkel om den dingsen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Blir det solgt noen steder i norge? Kan det brukes til alle spill eller bare de som er forhåndskonfigurerte? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mus og tastatur fra Logitech til ps2 selges hvertfall hos SpaceWorld. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mus og tastatur fra Logitech til ps2 selges hvertfall hos SpaceWorld. Tenkte på den SmartJoy FRAG greia. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mus og tastatur fra Logitech til ps2 selges hvertfall hos SpaceWorld. Tenkte på den SmartJoy FRAG greia. Min feil.. Men her finner du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå