Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Har egentlig lenge hatt en drøm om å få inn kabel-tv på pc , mens windows er framme selfølgelig.. Finnes det en manual for dette eller noe? Fikk ideen da jeg så noen cable coding software på nett... Men jeg vil bare ha kabel tv inne på pcen Jeg har et stk X800XT PE Skjermkort Finnes det noe håp for den lille drømmen? :!: Endret 3. november 2004 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det finnes alltid håp. Om du tar deg en tur innom f.eks. komplett å ser under skjermkort, vil du se tv-kort. Det er et slikt kort du trenger i maskinen for å kunne ta inn tv-signaler. Det skjermkortet du har har nok ikke tv-tuner i seg. Når du skal bruke kortet til å decode tvsignaler anbefaler jeg deg at du undersøker godt hvilket program som er bra til det, og da hva slags tv-kort de programmene støtter i dag (ikke se hva det vil støtte en gang). Det er forskjell fra hva slags tv-tunere de forskjellige kortene bruker for å ta inn tv-signalene. Ikke alle 3.parts programvarer støtter alle kortene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 OK! Tusen takk! :!: Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Et søk på "tv-kort" i dette forumet gir deg også mye informasjon om emenet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heisann. Jeg bruker et Leadtek WinFast TV2000XP Expert til rundt 550,- og er knallfornøyd. Dersom du skal ta opp i høy kvalitet, vil jeg anbefale et kort som kan code i realtime, f. eks. Leadtek WinFast PVR2000 eller tilsvarende fra Pinnacle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå