Morten HS Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fant ingen andre steder å poste dette, så jeg gjør det her. har en ikke så altfor bra pc, som jeg kun bruker til enkle ting og CM. Pc'en kan stå på i flere døgn, uten at den fyser, men når jeg har spillt manager i 5-10 minutter, så fryser den helt! Hva kan være galt? Har en AMD Athlon XP1900+ ASUS A7V8X 256bm Ram Windows Xp Pro Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skjermkort? , Temperaturer? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Skjermkortet er Radeon 9600Pro Hvor sjhekker jeg tempraturer? Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) kan være mangt. ville tippet tempratur eller minnefeil. Du kan ihvertfall sjekke tempratur i bios, men finnes en rekke windows programmer som kan gjøre dette. Tipper hovedkortprodusenten din har et slikt sjekk deres sider. Endret 3. november 2004 av Tuba.Titan Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kan også være varm cpu, prøv med bedre vifte. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg mener og ha hørt om at flere ATI redeon-kortene kan ha svakheter med driverne som fulgte med pc. Gå inn på ati.com og hente de nyeste driverne... Hadde samme problemer med et litt gamlere Radeon kort. Jeg hentet de nyeste driverne og det problemet forsvant... Hvordan fryser den. Stivner bare bildet eller kommer det opp en blå skjerm. Får du noen beskjed når du starter pc på etter restart, etter frysing? Endret 3. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Bildet fryser helt, kan ikke bevege musa eller noe slikt, men bildet blir stående, får ingen blå skjerm, eller noen melding når jeg restarter Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Installer de nyeste driverene til Ati raedon..så skulle det være fixa er vel 4.10 så er de nyeste.... catalyst versjon 4.10 Endret 3. november 2004 av div_ Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Du finner driver her:ATI Endret 3. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå