Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Håper dere kan hjelpe meg med regler o.l. Har lagd tegninger på paint så det hadde vært fint om dere skrev formler ut i fra de bokstavene og sånn som er på tegningene.. Håper på svar, siden jeg vil skrive det i regelboka før matteprøva i mårra... 1. 2. 3. 4. 5. 6. (Ja, jeg vet jeg er wild i paint ) Som dere ser har jeg ikkeno på halvkule, men skulle helst hatt det.. Har også gått innom www.matematikk.net uten å finne ut særlig mye.. Anyways, Takker for svar.. Endret 3. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeebus. www.justfuckinggoogleit.com Edit: Jeg er så loka nå at jeg skriver alt for deg, jeg... Omkrets trekant= Side1+Side2+Side3 (D'oh). Omkrets trapes= Side1+Side2+Side3+Side4 (2D'oh). Overflate pyramide= Bare å ta arealet av alle 4 sidene. Overflate prisme= Samme som ovenfor. Omkrets parallellogram= Tør du gjette? Side1+Side2.... Halvkule? Brukt for vanlig kule og del på to da vel... V=4pir^3/3 O=4piXr^2 Det var vel det? Endret 3. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 "ok", nødvendig... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 "ok", nødvendig... Litt så, men jeg er så sint og sur idag, håper du kan tilgi meg... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Vi får se...Kunne heller prøvd å hjelpe meg...Har ikke tid til å drive å google, for jeg driver å øver ved å regne oppgaver.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg skrev svar på alt om du ikke så det . Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg skrev svar på alt om du ikke så det . wOOw! førstes nå ser jeg hvor latterlig spørsmålene mine egentlig var! Takk til goophy som disiplinerte meg Endret 3. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå