beji Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hva taster jeg inn for å sjekke hvilken firmware jeg har på min t630??? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 høyre * venstre venstre * venstre Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) høyre * venstre venstre * venstre du glemte en stjerne. det riktige er høyre * venstre venstre * venstre * Endret 3. november 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ja det funka men hva er den siste oppdateringen? Jeg har R4C003 er det noe grunn til og oppdatere da? Går det fortere med en eventuelt nyere? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er heller liten grunn til å oppdatere. Så vidt jeg vet er forskjellene til R6C005 ikke merkbare. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ikke noe vits i å oppgradere om det ikke er noe problem med telefonen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå