frodd Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hei! Skal nå sende inn mitt 6800LE, som jeg mener det er noe galt med. Men hvordan kan det ha seg at jeg kan spille Half-Life 1 og Red Faction 1 uten maskinen krasjer? Se her Endret 3. november 2004 av frodd Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 nå er det jo konkludert en gang for alle at pcutstyr.no ikke vet hva dem prater om. At du ikke opplever feil i Red Faction og HL2 er bare forskjeller på spillene, hvordan de bruker skjermkortet. Ettersom jeg forstod, så prøvde enkelte spill å aktivere de siste pipene, og var det feil på dem så klikket det. MEN , det kan jo hende at de to nevnte spill ikke gjør dette, og dermed får du ikke det prbolemet. Dette var min teori Men det er bare å sende det inn å få nytt skjermkort, skal ikke koste deg ett rødt øre Lenke til kommentar
stighe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg kan langt i fra nok til å komme med noen god grunn til hvorfor ikke problemet oppstår med disse spillene, men det kan ha noe med at half-life 1 og red faction 1 ikke presser skjermkortet nevneverdig i forhold til nyere spill. På den annen side låste ikke mitt 6800le kort seg med verken far cry eller doom 3 , men ut2004 og battlefield vietnam var uspillbart selv etter å ha prøvd alt mulig. Man skulle jo tro at doom 3 og far cry presset skjermkortet mer enn ut2004. Uansett har jeg sendt det inn til pcutstyr, så jeg begynner å bli litt nervøs, men kommer til å stå på mitt. Det er såpass mange som har dette problemet at det er ingen tvil lenger om at det er feil på veldig mange av disse kortene, selv om feilen ikke alltid oppstår i ethvert spill\applikasjon. Endret 3. november 2004 av stighe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De som har problemer med pcutstyr.no og 6800 le kortene har forumet her i ryggen. f.eks i en annen tråd der Derkaizer viller bruke angreretten, så prøvde dem seg med noen snodie villkår, men så sendte jeg mail til forbrukerombudet og fortalte det i tråden, plutselig var tonen en annen i fra pcutstyr sin side. Så STÅ på ikke gi deg visst de setter seg på bakbeina Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Skal nå sende inn mitt 6800LE, som jeg mener det er noe galt med. Men hvordan kan det ha seg at jeg kan spille Half-Life 1 og Red Faction 1 uten maskinen krasjer? Se her pga rf1 ( så vidt jeg kjenner til ) og HL kjører opengl, samt ikke særlig avanserte kalkulasjoner. Du vil merke performancedropp i forhold til "vanlige skjermkort uten den feilen", men det vil funke pga. kjernen klarere alle kalkulasjonene som blir sendt til den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hvis ditt kort er defekt, har du KRAV på nytt, eller tilbake betaling. bla opp noen fine remser fra norsk lov så får du nok nytt ja! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Skal nå sende inn mitt 6800LE, som jeg mener det er noe galt med. Men hvordan kan det ha seg at jeg kan spille Half-Life 1 og Red Faction 1 uten maskinen krasjer? Se her pga rf1 ( så vidt jeg kjenner til ) og HL kjører opengl, samt ikke særlig avanserte kalkulasjoner. Du vil merke performancedropp i forhold til "vanlige skjermkort uten den feilen", men det vil funke pga. kjernen klarere alle kalkulasjonene som blir sendt til den. Riktig. Disse spillene bruker ikke pixelshadere, derfor får du ikke noe problem. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Takk takk for all hjelp Men jeg er fortsatt litt redd for at feilen ligger hos meg, slik at jeg må betale nesten 500kr i testingsgebyr pluss porto. Dette virker ikke så veldig sannsynlig da, ettersom jeg har prøvd å luke bort alle eventuelle, egne feil. Jeg blir aldri helt sikker da... Lenke til kommentar
aemil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg sendte mitt inn i forrige uke, og idag fikk jeg bekreftelse på at jeg får tilsendt en ny av komplett, så det er nok en feil på kortet. Får retail tilogmed selv om den originale var bulk! Endret 5. november 2004 av andy15 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 frodd: ikke vær bekymret.. pcutstyr.no bør vite at det er feil på en stor del av disse kortene, og dermed ikke tenke seg så mange ganger om. Kan jo nevne den gangen gainward sine ti4200 kort kom ut, var feil på så og si alle kortene.. en periodisk feil som var vanskelig å påvise. Men var det noe nykk ifra komplett eller andre som solgte disse kortene? nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå