trulsta Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Da jeg leste VG.nett i dag, skrev de en artikkel om at de var den største nettsiden i Norge med 785tusen lesere. Rettetterpå leser jeg Dagbladet, der skryter de av DE er de største her i landet?! Dagbladet størst VG størst! *forvirret* Endret 3. november 2004 av trulsta Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) VG er størst både i opplag og på nett. EDIT: Les mer her. Hele fire nettsteder har nå mer enn 3 millioner unike besøkende. Størst er fortsatt VG Nett med 3598610 unike besøkende. Dagbladet.no følger rett bak og har i september bare 4739 unike besøkende færre enn VG Nett. Dagbladet.no har inkludert nett-tjenesten 123Spill i september og har økt sin trafikk med 47 prosent fra august. På de to neste plassene følger MSN og TV2 med henholdsvis 3145889 og 3086446 unike besøkende. Både Dagbladet.no og MSN passerer 3 millioner for første gang. Endret 3. november 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 NEI!!! DB.no er størst på nett, dette skjedde etter de har skiftet til en ny og mye mer oversiktelig utgave. Jeg har selv gått over til å bare lese dagbladet nå når de gjør det, jeg blir rett og slett forvirret over vg sitt utseende nå. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 NEI!!! Jeg ville fortsatt regnet VG.no som største nettsted. 123Spill har lite med selve Dagbladet å gjøre er nå min mening. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) papir utgaven til sides.. dagbladet.no er rett og slett mye mer kvalitet, enn sleng på en link her og der vg.no. edit: men å krangle om hvem som er størst kan de bare gjøre. Jeg leser dagbladet.no ferdig med det. Andre leser vg.no og foretrekker den. La oss ikke ta denne topicen til de mange sidene. Endret 3. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg syntes dagbladet.no har finere lay-out. De høye besøkstallene til vg.no har kanskje med se&hør-faktoren å gjøre. Her kan vi både lese nyheter og få siste nytt fra Paris Hilton. Det kan vi forsåvidt på dagbladet.no også. Endret 3. november 2004 av alexf Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Det er faktisk slått fast at de med høyere utdanning leser mest Dagbladet! VG skråner bare mer og mer over til Se & Hør Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 db.no er i det minste litt innovative i motsetning til VG.no Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 DB.no er størst på nett, dette skjedde etter de har skiftet til en ny og mye mer oversiktelig utgave. Då vil eg gjerne ha forklart ka som er så oversiktlig med 4-5 forskjellige menystrukturer ? Eksempel: temaet her er menyen på venstre side hovedside kunnskap Nyheter Alt om spill oddstips syns ikkje dette kvalifiserer til best organiserte side akkurat Kunne dei beholdt farge temaet som skal vere en rød tråd gjennom sport, din side, kultur nyheter og slikt...så kunne det jo bli noke ut av det.. for øvrig...den gamle menyen (den som en gang var hovedmeny) som ligger på kunnskaplinken. Har "Din side" en orange farge. Om en går inn på Din side så er jo menystrukturen ganske så gul. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Uff, at folk leser slikt uten å tenke selv. Leser dere artiklene hos VG.no og Dagbladet.no, så ser dere at Dagbladet hadde flest unike besøkende i sist måned, mens VG hadde flest daglige lesere i løpet av hele 3. kvartal. Å trikse med statistikk er et gammelt knep. Endret 3. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Holger, da er det uansett misvisende. "Norges største avis" og en helt annen avis sir: "KNUSE konkurrentene".. Ting er ikke så svart hvitt som du tror. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 liker forsåvidt vg.no, dagbladet har bare kjedlige nyheter og sidene tar evigheter å laste med ISDN;) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg er en sånn jævla unge som kommer på døra di klokken ti på søndager og maser om at dere må kjøpe landets beste aviser, VG og Dagbladet. Før solgte jeg liksom 65-70% VG, nå utgjør den andelen bare 55% ca. Enda Dagbldet koster 15 kroner og VG 10 (tykkere avis også da, men allikevel). Dagbladet tar innpå heldigvis. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg er en sånn jævla unge som kommer på døra di klokken ti på søndager og maser om at dere må kjøpe landets beste aviser, VG og Dagbladet. Før solgte jeg liksom 65-70% VG, nå utgjør den andelen bare 55% ca. Enda Dagbldet koster 15 kroner og VG 10 (tykkere avis også da, men allikevel). Dagbladet tar innpå heldigvis. Finnes slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå