Gå til innhold

VG eller Dagbladet størst?- forvirret!


trulsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG er størst både i opplag og på nett.

 

EDIT: Les mer her.

 

Hele fire nettsteder har nå mer enn 3 millioner unike besøkende. Størst er fortsatt VG Nett med 3598610 unike besøkende. Dagbladet.no følger rett bak og har i september bare 4739 unike besøkende færre enn VG Nett. Dagbladet.no har inkludert nett-tjenesten 123Spill i september og har økt sin trafikk med 47 prosent fra august. På de to neste plassene følger MSN og TV2 med henholdsvis 3145889 og 3086446 unike besøkende. Både Dagbladet.no og MSN passerer 3 millioner for første gang.
Endret av stian-hg
Lenke til kommentar

papir utgaven til sides.. dagbladet.no er rett og slett mye mer kvalitet, enn sleng på en link her og der vg.no.

 

edit: men å krangle om hvem som er størst kan de bare gjøre. Jeg leser dagbladet.no ferdig med det. Andre leser vg.no og foretrekker den. La oss ikke ta denne topicen til de mange sidene. :cry:

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
DB.no er størst på nett, dette skjedde etter de har skiftet til en ny og mye mer oversiktelig utgave.

Då vil eg gjerne ha forklart ka som er så oversiktlig med 4-5 forskjellige menystrukturer ?

 

Eksempel:

 

temaet her er menyen på venstre side

hovedside

kunnskap

Nyheter

Alt om spill

oddstips

 

syns ikkje dette kvalifiserer til best organiserte side akkurat

 

Kunne dei beholdt farge temaet som skal vere en rød tråd gjennom sport, din side, kultur nyheter og slikt...så kunne det jo bli noke ut av det..

 

for øvrig...den gamle menyen (den som en gang var hovedmeny) som ligger på kunnskaplinken. Har "Din side" en orange farge. Om en går inn på Din side så er jo menystrukturen ganske så gul.

Lenke til kommentar

Uff, at folk leser slikt uten å tenke selv.

 

Leser dere artiklene hos VG.no og Dagbladet.no, så ser dere at Dagbladet hadde flest unike besøkende i sist måned, mens VG hadde flest daglige lesere i løpet av hele 3. kvartal.

 

Å trikse med statistikk er et gammelt knep. ;)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Jeg er en sånn jævla unge som kommer på døra di klokken ti på søndager og maser om at dere må kjøpe landets beste aviser, VG og Dagbladet. Før solgte jeg liksom 65-70% VG, nå utgjør den andelen bare 55% ca. Enda Dagbldet koster 15 kroner og VG 10 (tykkere avis også da, men allikevel).

 

Dagbladet tar innpå heldigvis.

Lenke til kommentar
Jeg er en sånn jævla unge som kommer på døra di klokken ti på søndager og maser om at dere må kjøpe landets beste aviser, VG og Dagbladet. Før solgte jeg liksom 65-70% VG, nå utgjør den andelen bare 55% ca. Enda Dagbldet koster 15 kroner og VG 10 (tykkere avis også da, men allikevel).

 

Dagbladet tar innpå heldigvis.

Finnes slike? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...