hasuwest Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! Nå sitter jeg å prøver å få til mitt nye anlegg. Men jeg får ikke dette til å fungere.. Har Windows XP Pro og har lasta ned de nyeste driverene til XP fra http://www.creative.com. Jeg tror jeg har kobla alt riktigt, men det fugerer ikke.. Jeg får bare en summe lyd fra senter høyttaleren. Noen som kan hjelpe meg? Svar mottas med Glede! Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Bygd selv *stolt* kanskje det har noe med det å gjøre :smile: Du må se i: Kontrollpanel - lyder og lydenheter - høyttalerinstillinger - avansert - høyttaleroppsett - 5.1 surround høyttalere. Sjekk det samme i Creative surround mixer - advanced mode(ikke basic) nede til venstre på mixeren - Speakers - 5.1 Speakers. Digital Output only skal være AV, husk ikke noe avkryssning der. AC3 Decode tror jeg skal være på. Ellers så kan du justere lyden på høyttalerene. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg går ikke det der til å funke. Jeg har audigy og 5.1 5300 høytalere. Det virker som det er noe med lydkortet... Det eneste sted jeg har lyd er de to høytalerne foran!! Center&Rears funker ikke. Det virker som bare den ene porten i lydkortet funker. Kabelen er tre-delt. Den av kablene jeg setter den grønne utgangen på lydkortet funker. Setter jeg i rear høytalerne i den grønne funker rear, setter jeg i center i den grønne funker center osv. Jeg har digital output only av, setter jeg den på får jeg ingen lyd. Det er forøvrig meget lav lyd i rear høytalerne, noe som kan tyde på at volumet i den utgangen de står i må settes opp. Noen som vet hva jeg kan gjøre? ALle settings står på 5.1 sourround! HJELP! Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har bygd en PC med akkurat den pakka. Det har seg sånn at senter høytaleren blir bare brukt til tale. Det følger med et program som heter EAX Goldmine, dette tester alle høytalerene, kjør dette programmet!!! Hilsen Andreas Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Det følger med et koblings skjema!! den grønne skal nederst den svarte skal nest nederst, den oransje skal helt øverst, da vil det fungere ikke ellers!!!!! Hilsen Andreas Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Halla Andreas! Mitt funker som jernet det! Det var vel han andre du Hjalp.. David kommer hjem i mårra, så vi får vel ta et lan snart :wink:! Lenke til kommentar
keithho Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 HAHAHAHA! jajaja.. Husk 5.1 innstilling i maskinen og "digital din" i input selection på 5700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå