MysticoN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 skulle sende noen deler til retur til komplett i dag.. etter å ha snakket med de på telefonen så fikk jeg bekjed om at jeg måtte vente 2-3 dager på å få et retut nummer eller noe i posten (ja via brev mail) og så skal jeg sende mine defekte deler til dem. testing av delene tar 2-3dager + post gang 2-4 dager. Hvorfor kunne de ikke sende retur nummeret via mail? vist noe er ødelakt så er det kjedelig å vente i 2-3 dager ekstre og vente på et brev fra de. med andre ord så tar retursak av et produkt 6-10 dager. synest det er litt lenge.. ka med dere?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Sist ein kamerat skulle ha retur, fylte han ut eit skjema på nettsida deira, og fekk ein e-post...tok roktignok like mange dager som det hadde gjort med posten da men :\ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 ja.. det var det jeg fåreslo at jeg kunne gjøre.. men de hadde vist forandret retur systemet eller noe. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du bør være glad at de sender deg lappen. Du slipper å betale frakt frem og tilbake. Noe som sparer deg en god del kroner. Selfølgelig så kunne du ha avtalt med de at du gjerne ville betale frakt og sende med en gang. Men da mister du de pengene i frakt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 ok det viste jeg ikke:) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fikk nettopp et returskjema via email selv som jeg bare kunne fylle ut og sende til komplett.no via posten.. (grunnet at angrefrist knappen funker ikke, får bare cannot display ..... etc) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Skal sende noe i retur i morgen jeg også, fått RMA nummer, men har ikke tilgang på printer så jeg får ikke printet ut den greia de skulle ha. Surt. Endret 3. november 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nå får man et RMA-nummer som skal skrives på pakken, men man må vel betale porto selv? Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Måtte nu selv betale transporten til, men tilbake igjen betalte de. Men fikk testgebyr hos de, selv om hovekortet er dønn ustabil hos meg. Fatter ikke hva det kan være. Kan det være noe med CPU'en eller minnet? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Måtte nu selv betale transporten til, men tilbake igjen betalte de. Men fikk testgebyr hos de, selv om hovekortet er dønn ustabil hos meg. Fatter ikke hva det kan være. Kan det være noe med CPU'en eller minnet? offtopic : vet ikke, start en tråd da vel ... ontopic : skal ned i byen nå jeg også og sende et Corsair ECC/REG minne i retur. Regner nok med at jeg betaler frakt til. Også en ventetid på 1 måned før pengene er tilbake. Slik det var forrige gang jeg sendte retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå