ulMo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Jeg har en AMD XP-M 2400 prosessor på en packard bell easynote laptop. Så la jeg inn en driver til cpuen, og så sjekka jeg klokkefrekvensen i cpu-z, og der sto det bare 533 mhz! er dette bare en bug, eller har den klokka seg ned på noen måte? På egenskaper "min datamaskin" står det faktisk 800 mhz! Hva må jeg gjøre? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kanskje noko har blitt resatt eller nedsatt ved at du installerte drivarane? Sjekk i BIOS, og sett FSB og MP til default. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette er en mobilprosessor, og den klokker seg ned når det ikke trengs full ytelse for å spare støm... den vil derfor varriere opp og ned! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ooh...så lærte me noko i dag og Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Dette er en mobilprosessor, og den klokker seg ned når det ikke trengs full ytelse for å spare støm... den vil derfor varriere opp og ned! okej da så! tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå