bo1e Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Fikk meg en k500i i posten idag, men da jeg startet den så jeg at det var en pixel på displayet som ser temmelig død ut. Kjedelig med død pixel på helt ny telefon. Får jeg byttet den hvis jeg klager på den? Ellers er det vel bare til å bruke angreretten å kjøpe ny? Den kom fra norwegian telecom .. Gledet meg til å leke med ny mobil men må vel vente litt til Endret 3. november 2004 av bo1e Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fikk også min k500i ny med en død piksel. Ergret meg veldig over den i starten, men merker den ikke lenger nå. Tror ikke man kan få ny hvis det ikke er mer enn tre døde piksler Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skjønner dere godt, døde pixler er dødskjipt Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hm, ikke bra .. Er det vanlig med døde pixler altså? kan ikke huske å ha sett det på så mange mobiler .. Hvis de nekter så benytter jeg meg av angreretten .. helt til jeg får en uten døde pixler .. hehe Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Trodde ikke den 3 pixel's regelen gjaldt for mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Veldig offtopic, men bo1e det er ikke lov å ha animerte avatarer Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Stemmer det ja .. tror jeg har fått beskjed om det en gang før også, men hadde helt glemt det nå Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
joku Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det vanlig med døde pixler altså? Det er vanlig å ha døde pixler i TFT skjermer. Det gjelder alle TFT skjermer, også på data. Lenke til kommentar
joku Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hva er pixel??? Det er småe ruter som skjermen er bygd opp av. En mobil skjerm for eksempel 7610 har 36608 pxler. Alså 176*208. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hva er pixel??? F.Eks k700i: 176x220= 176 pixler i bredden og 220 pixler i lengden Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er det så vanlig? ser jo en pixel veldig tydelig på en så liten skjerm.. ganske skjemmende med en død pixel sånn det ser ut på min k500i ihvertfall.. får høre hva norwegian telecom sier .. får sikkert svar imorgen .. hvis de vil bytte den så er jo det flott .. kanskje de kan sjekke at det ikke er døde pixler på den nye de sender meg også lov å håpe .. ikke lyst på en dau flekk midt på skjermen ihvertfall .. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Vært hos norwegian telecom i bergen nå å fikk byttet mobilen Ingen døde pixler på den nye så det var kjekt.. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vært hos norwegian telecom i bergen nå å fikk byttet mobilen Ingen døde pixler på den nye så det var kjekt.. Det var bra.. tror ikke det er så ofte det er døde piksler på mobil-skjermer, jeg har ihvertfall ikke sett noen eller hørt om noe før din. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 nokia 6600 eiere hadde endel trøbbel med døde pixler når den kom ut... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jobber selv som mobilselger i en butikk som tester samtlige telefoner før vi selger dem. Vi skrur dem altså på og ser om vi får dekning, ikke noe mer enn det. Med et salg på ca 30 telefoner i snitt per dag har jeg sjekket rimelig mange telefoner de siste par årene. Det hender at skjermen er helt svart eller at telefonen ikke vil slå seg på i det hele tatt, men INGEN av dem har hatt en død pixel. Så dette kan vel ikke kalles vanlig? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jobber selv som mobilselger i en butikk som tester samtlige telefoner før vi selger dem. Vi skrur dem altså på og ser om vi får dekning, ikke noe mer enn det. Med et salg på ca 30 telefoner i snitt per dag har jeg sjekket rimelig mange telefoner de siste par årene. Det hender at skjermen er helt svart eller at telefonen ikke vil slå seg på i det hele tatt, men INGEN av dem har hatt en død pixel. Så dette kan vel ikke kalles vanlig? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Din statistikk er tydeligvis mangefull crazysteps. Det er mange mobiler som ikke har problemer med døde pixler, men det er også endel som har det. Se tilbake til når 6600 og 7610 var nye. Jeg har hatt døde pixler på begge, og det er det mange andre som har hatt. Lenke til kommentar
Rødøy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei Hei ! Jeg vuderer å kjøpe en k700i , men så ser jeg at k500i er nesten lik, utenom minne , mp3 + mindre pixler på skjemer. Men dere som har k500i merker dere stor forskjell nok på kamera til at det er verdt å kjpen en k700i ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå