Arve1234567890 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Leste nettopp at Creative bruker sine egne kabler. Betyr det at eg ikke kan koble Creative høytalere til hovedkortet mitt? hk er Epox 8KDA3+ Edit:Leifen ringte Endret 3. november 2004 av Arve1234567890 Lenke til kommentar
larsli Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Til hovedkortet? Er det innebygd lydkort på det? Er vel bare vanlige minijack inn/ut som det er på alle lydkort regner jeg med, og det bør vel kunne kobles opp til Creative høyttalere. Endret 4. november 2004 av larsli Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror du må formulere spørsmålet ditt litt bedre..... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Sikker på at det ikke står: "følger med egne kabler"? Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Eg har innebygd lydkort på hket som har små jacker som du kan koble inn f.eks en vanlig hodetelefon. Eg leste dette på en erfaring til en av Creative sine høytalersett: Ulemper: Subben kan ikke draes så veldig langt. Kan kun brukes på Creative`s egene lydkort pga kablene. Creative har sitt egen patent.. og da begynte eg å lure.... Lenke til kommentar
Somle Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er en litt sær tilkobling på noen creative lydkort, en firepol's jackplug. Brukes for analog fremre, bakre og senter/subwoofer. Vet ikke om Creative har patent på den pluggen, kjøpte min hos Clas Ohlson, måtte kutte av litt plast for at den skulle passe. Vistnok en plugg til kameraer av et eller slag. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Mitt Creative 5.1-sett (5300 elns) har iallefall helt normale minijackplugger. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Vel, da for eg bare kjøpe høytalerne og se om de passer. Hvis ikke så får eg mekke til nokke... Takk for svar!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå