Eirik-h Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg skal kjøpe en Suzuki TSX i morra. Betaler 5000,- for den. Er det noen andre avgifter jeg må betale på den'? Omregistrering? Forsikring? osv. Kan noen fortelle meg hva slags avgifter jeg må betale ekstra og hvor mye det vil koste? 90.modell.tsx Endret 3. november 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
notnA Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Omregistrering, forsikring og veiavgift (!) Pris: Omregistrering: husker ikke (250,- kanskje? Finnes sikkert på veitilsynets hjemmesider) Forsikring: Kommer an på hvilket selskap og om du skal ha med eller uten kasko, brann, tyveri o.l. , men regn med ca 1000,- uten kasko i året.. Hadde i allefall det på min (gjensidige).. Veiavgift: Idiotisk! Mopeder sliter ikke på veiene! Uansett: i underkant av 200,- om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Mener å husk at omregistrering koster rundt 500kr og veiavgiften rundt 225kr. I tillegg må du har forsikring. Det kommer på rundt en tusenlapp og oppover. Skal du ha kasko på blir det ofte urimelig dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå