arsenal12345 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) hver gang jeg prøver å åpne et spill så får jeg svart skjerm å må restarte pcen. jeg kommer de fleste gangene ikke så langt som til spillmenyen får skjermen blir svart. er det noen andre som har hatt samme problem,eller har litt erfaring som kan gi meg noen tips. amd 64 3200 msi k8n neo platinum gainward geforce 6800 le crutial 2x512 mb psu: northQ 400 watt #EDIT - Endret emnefelt til noe mer forståelig. Men kun fordi du er såpass ny på forumet. Les retningslinjene... neste gang stenger jeg tråden. Endret 3. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
viani Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kan hende du har installert flere drivere til skjermkortet.. har gjort det selv en gang, og pcen starter på nytt rett etter jeg har kommet inn i windows.. jeg gikk inn i sikkerhetsmodus og avinstallerte en av de.. funket for meg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 enda en post med Gainward 6800LE....sier bare "lykke til"..... PS: det hjalp å levere kortet tilbake til shappa og få nytt et. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er en del som har hatt samme problemet, og alle har 6800 LE. Prøv å legge inn noen andre skjermkortdrivere. Jeg har selv 6800LE, uten problemer Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nesten garrantert at det er grafikkortet det er noe galt med. Mange som har hatt problemer med gf 6800le. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå