Freesbee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er SONY DSCP150 ett bra kamera? Skal kjøpe meg ett komapktkamera, og hadde egentlig tenkt på Ixus 500, men ser at Elkjøp selger Sony kameraet til 3790,- (Spaceworld selger samme kamera til 4998,-,). 5 mpx holder vel egentlig for meg, men det skader ikke å ha 7mpx heller(hvis det ikke går utover noe annet....). Lenke til kommentar
Beining Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg hadde helt klart tatt P150 kamera! IXUS 500 har elendig batteri levetid osv... Det blir kanskje litt mere "støy" i bilde med P150! Der er IXUS 500, når det gleder bilde kvalitet! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Læs denne test af Sony P150 på den vel nok mest seriøse testside på nettet: Dpreview Til 3790,- ville jeg ikke være i tvivl på trods af lidt dyre memorysticks Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Da går jeg for Sony kameraet. Prisen er forøvrig i nettbutikken til Elkjøp. I vanlige Elkjøp butikker var prisen 4500,-. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Test av kameraet kommer om noen dager her på Akam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå