geiraa Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Fant en laptop på CNET med følgende betegnelse: Sony VAIO PCG-GRX570 Noen som har peiling på pris i Norge? Lenke til kommentar
etvedt Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Vaio må du bestille fra Danmark eller England. Pris er jeg usikker på, men gå inn på Sonys sider i Danmark og se der. Hvis du kjøper, vær klar over at en eventuell service vil ta sin tid, da den gjerne må leveres tilbake til eksempelvis Danmark eller England. Mvh ETvedt Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei, Jeg får tonnevis av mail om SONY bærbare hver eneste dag. Jeg foreslår at alle som ønsker å se SONY-bærbare starter en underskriftskampanje som kan overleveres til SONY av oss. Lenke til kommentar
johans Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 ja - det hadde vært en fordel for oss som eier en vaio..Sony Norge bør våkne opp og få maskinen på banen i Norge ...set igang med underskriftskompanje Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei, bare post navnet deres og maildresse nedover i tråden. Lenke til kommentar
fanta Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 jeg hadde sannsynligvis kjøpt en vaio hvis de var tilgjengelige her i norge... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei. Enig i at sony burde selge dem i norge Personlig vil jeg aldri velge noe annet enn IBM Thinkpad, men jeg vet at det er mange som gjerne vil ha Sony. Andresen Data hadde for litt siden en modell av sony vaio til salgs, og det skulle ikke forundre meg om de kan skaffe. Hvis ikke så er det jo bare å kjøpe en på Itbutikken.no Lenke til kommentar
keithho Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jepp...da slipper jeg å dra til hongkong bare for å skaffe meg en utra-slim modellen!!! jævlig lekkert! Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei, utvekslet et par mail med en leser (tror jeg) som mener at SONY jobber med denne saken (kort fortalt) og at det vil være mulig å kjøpe SONY bærbare i Norge fra høsten av. Moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå