Minigud Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei jeg bestilte http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38704 rundt 20 okt. De sa de ville få det inn 1 nov. Nå sier de at jeg må vente helt til 12 nov. Er dette riktig? vanlig? Er jeg kresen som synes dette er veldig teit av dem? mvh Sindre Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 pleier å stå om det er ubekreftet eller bekreftet dato. Er det ubekreftet er det ikke sikkert om varen kommer før neste år... Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hva burde jeg gjøre da? jeg synes det er veldig feil ledende av dem å gjøre det sånn Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvis leverandøren de får det fra, ikke har fått inn nok kort, så er det jo ikke deres skyld.. En annen ting, hvis du derimot har bestilt det, mens det var på lager, da burde de holde det de lovde. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Sånn er det med ubekreftet. Hvis det var det som stod. Butikken bare opplyser om når de tror at varen vil komme på lager. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du kan slette ordren din om du vil, MPX opererer med datoer som blir gitt dem fra leverandører, klarer ikke de å holde fristen vil MPX heller ikke klare å holde datoene. Det er en risiko man tar ved å bestille varer som ikke er på lager desverre, uansett hvor man bestiller. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det er jo bare sånt man må regne med.. Hvis varen var ubekreftet den 01.10.04, så kan det hende at det baserer seg på 2 måned gamle opplysninger fra et lite kontor i japan, og siden det har de ikke hørt noe fra det japanske kontoret. Men på en annen side. Hvis det sto bekreftet, så var dette en utrolig dårlig episode av mpx.no... /Clvn Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nei du er ikke kresen. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er det noen like kort på mpx.no jeg kunne tatt i steden? takk for raske svar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Et alternativ er kanskje: x800se Det må nevnes at jeg vet ingenting om dette kortet... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mpx er av de værste til å sette datoer før de aner noe som helst...har blitt diskutert flittig i tidligere tråder... For min egen del så bestiller jeg aldri noe som ikke er bekreftet...har blir skuffet så mange ganger tidliger... Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Takk for svar, jeg bestemte meg for å fjerne bestillingen av skjermkortet ettersom de ikke klarer å sette en bekreftet dato. Det skal ikke være nødvendig å vente så lenge uten å vite at jeg faktisk får kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå