TomWhittaker Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Klarer å legge alle fingrene mine flatt ned i håndflaten. Jo, også å vri tommelen 180 grader rundt http://home.no.net/wcase/tommelS.jpg Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Drager du damer på det Flop|s? Endret 13. november 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Klarer å legge alle fingrene mine flatt ned i håndflaten. Jo, også å vri tommelen 180 grader rundt det er en egenskap jeg kan slå... vrir tommelen 180 grader rundt, kan det med begge tommlene. mine syke rekorder? ikke spise annet enn kjeks å drikke litt vann på 10 dager ta dykker eksamen på engelsk feilfritt (450 spørsmål eller noe sånt? spille i 72 timer i strekk (litt mat + brus og et par høneblunder) sove i 20 timer på en hverdag reagerte på en juice som gjorde at jeg satt 8 dager i strekk på toalettet med diare største tillfellet av edderkoppskrekk noensinne mest edderkoppettertraktet person hugge en kniv i tommeleddet hardt uten vilje (elendig "aim" når det gjelder å hugge med kniv) kommer ikke på flere i farten sikkert et par skrivefeil.. sorry folkens Endret 14. november 2004 av AftaBurn Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Drager du damer på det Flop|s? Hehe, nei.. Ikke noe jeg stolt viser fram til en dame på byn. Jeg er mere redd for at jeg kommer til å få "jahn teigen-fingre" når jeg blir eldre Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har sovet 36 timer i strekk en gang. La meg en fredagskveld og våknet søndag formiddag. Var rett etter russetida...hadde ikke sovet på 5 dager. Lenke til kommentar
S-pec-Z Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 putte 7 persjonner i en polo skal få 11 inn etter beregning Haha! Skal nokk få inn flere en det i en VolksWagen Pole Formel e :!: Prøve det på mandan eller? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har sovet i 25 timer. Det var snålt å våkne og vite at man ikke så gårsdagen Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Rekorder? 25meter hopp slalomski 51hoppe med hoppetau (det gikk fort kan du si ) Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Klarer å legge alle fingrene mine flatt ned i håndflaten. Jo, også å vri tommelen 180 grader rundt det er en egenskap jeg kan slå... vrir tommelen 180 grader rundt, kan det med begge tommlene. mine syke rekorder? ikke spise annet enn kjeks å drikke litt vann på 10 dager ta dykker eksamen på engelsk feilfritt (450 spørsmål eller noe sånt? spille i 72 timer i strekk (litt mat + brus og et par høneblunder) sove i 20 timer på en hverdag reagerte på en juice som gjorde at jeg satt 8 dager i strekk på toalettet med diare største tillfellet av edderkoppskrekk noensinne mest edderkoppettertraktet person hugge en kniv i tommeleddet hardt uten vilje (elendig "aim" når det gjelder å hugge med kniv) kommer ikke på flere i farten sikkert et par skrivefeil.. sorry folkens Freak Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Klarer å legge alle fingrene mine flatt ned i håndflaten. Jo, også å vri tommelen 180 grader rundt det er en egenskap jeg kan slå... vrir tommelen 180 grader rundt, kan det med begge tommlene. mine syke rekorder? ikke spise annet enn kjeks å drikke litt vann på 10 dager ta dykker eksamen på engelsk feilfritt (450 spørsmål eller noe sånt? spille i 72 timer i strekk (litt mat + brus og et par høneblunder) sove i 20 timer på en hverdag reagerte på en juice som gjorde at jeg satt 8 dager i strekk på toalettet med diare største tillfellet av edderkoppskrekk noensinne mest edderkoppettertraktet person hugge en kniv i tommeleddet hardt uten vilje (elendig "aim" når det gjelder å hugge med kniv) kommer ikke på flere i farten sikkert et par skrivefeil.. sorry folkens Freak phø... er kanksje litt syk/idiotisk/barnslig/"bread" men en freak!??! du er en meget onskapsfull person som kaller andre personer freak...*snufs* Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hehe... Måtte bare, fyren kan jo mer enn en swiss army knife Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ingen har slått meg i: Sjakk (vel 1 gang i 5 ellernoe.) Othello. Geni. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe...Måtte bare, fyren kan jo mer enn en swiss army knife jaja men jeg var jo fyren da har hatt et par uhell ja. må jo ta med alle hjernerystelsene mine og da... **** kom ut av telling på 11 ja ja. den verste var da jeg og en kalssekamerat skulle stupe, vi så hverandre ikke så vi stupte i hodet på hverandre. han besvimte bare så dere vet det: det å ikke spise annet enn 3 pakker med fritz kjeks å drikke vann med i ti dager anbefales ikke! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ollie over tre og et halvt brett! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 min rekorder: 72timer uten mat og drikke 13 cola brett (24x 0.33 box per brett) på 2 uker. for så å pante boxene å kjøpe flere.. ( ja d var dyrt å drikke så mye brus) knekke tommelen når jeg stod i mål under de 10 første minuttene i en kamp, stod hele kampen ut. (skjønte ikke hva som var så vondt, var 14år) fikk lærlingplass uten vitnemål. (liksom; jeg har gått IKT-Driftsfag, jeg vil jobbe hær, 3 dager sener: du har fått jobb) snakke i telefon med dama i over 15 timer (ho som ringte, hus tlf -> mobil) syklet mot et veikryss... plutselig så ble kjedet ødelagt og pisket meg i leggen slik at jeg mistet balansen og fikk leggen i klemm mellom rammen og tannhjulet som grov ut noen fine kjøttstykker av leggen min) Sansynligvis den største fobien for nåler i hele norge. får panikk hvis jeg ser en nål på tv. evne til å inbille meg at det kommer noen og tar meg, for så å bli redd og gjemme meg. det får holde for i dag Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 72timer uten mat og drikke Litt drikke må du ha fått i deg Tror ikke på deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 *noen syke rekorder* Mye jeg ikke har lyst å oppleve der (gå uten mat, få kjøttstykker skåret ut av leggen, snakke med et kvinnemenneske i mer enn 5 minutter) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Var norgesmester i Space Impact Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Klart å høre på "Badger-sangen" i halvannen time. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Klart å høre på "Badger-sangen" i halvannen time. Prøv llama sangen i en time, da har du den på hjernen i en uke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå