Flop|s Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Klarer å legge alle fingrene mine flatt ned i håndflaten. Jo, også å vri tommelen 180 grader rundt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg klarer også å legge fingrene flatt ned i håndflaten... Men ikke f om jeg får til det med tommelen.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Så 29 smalville episoder i strekk hææææ? Hva fikk du ut av det da? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg vet om en som gjorde det. 20 meter rett ned å landet i steiner. Han knekte bare foten sin.. eller rettere sagt, han knuste den. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeje får vel hive ut en rekord eller 2 jeg og da... Okei.. jeg driter minium 7 ganger per dag... dvs kan være mere... og rekord nummer 2... sex med dama hele 2 ganger på en mnd.. og det er mye asså.. for henne Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg synes synd på deg RaW_DeNiM. På begge punkter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hølja en flaskepils på 3,2 sek, uten å søle eller spy. Går greit det, så lenge man bruker sugerør. Med trakt går den på 2 sek. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mange metoder man kan bruke for å drikke fort. =) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 og rekord nummer 2... sex med dama hele 2 ganger på en mnd.. og det er mye asså.. for henne Seriøst? Det er KJIPT. Kjæresten min truet med det, men klarte ikke holde det. (Thank God.) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 og rekord nummer 2... sex med dama hele 2 ganger på en mnd.. og det er mye asså.. for henne Seriøst? Det er KJIPT. Kjæresten min truet med det, men klarte ikke holde det. (Thank God.) Hmmm.. en gutt som nekter å ha sex (ofte) med en snaxy dame... lukter gay og pastellfarver lang vei Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hoppe ned 14 trappetrinn på et hopp Har hoppa opp en trapp med 10 trinn ved å holde på bare et punkt på rekkverket... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 og rekord nummer 2... sex med dama hele 2 ganger på en mnd.. og det er mye asså.. for henne Seriøst? Det er KJIPT. Kjæresten min truet med det, men klarte ikke holde det. (Thank God.) Hmmm.. en gutt som nekter å ha sex (ofte) med en snaxy dame... lukter gay og pastellfarver lang vei Kanskje hun ikke er så snaxy. Eller kanskje det ligger andre ting bak. Eller muligens han uttrykte seg litt feil ettersom det kan virke som om det han som ikke får tilgang på henne mer enn to ganger i måneden hvis du ser på smilien... Oppklaring? AnAnAs: Kanskje du vil dele hemmeligheten din med resten her. Hvordan du snur en ilter sex nektende tøs om til en som ikke klarer å holde deg unna Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. ble vel spreng der nede haha.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Min rekord? 240 km/t på speedometeret på focusen til morra mi, INNI garasjen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 en uke kanskje... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Klarer å legge alle fingrene mine flatt ned i håndflaten. Det klarer jeg også! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hmm.. Må begynne å lege rare rekorkder.. Kommer ikke på noe i farten, men jeg har kjørt på akebrett i 80 km/t etter en snøscooter på en gårdsvei.. Var 12 år og hadde sånt akebrett med rød nese foran og klovneansikt. Pingle. Vi hadde over 100km/t på rattkjelke etter bil. To stk. på. Smal smal fjellvei. Tryna av i maks fart og. Gjorde ikke vont da fartsretningen var rett bortover. Og til dere snowboard folk. Jeg har vel ca. 20m som lengste hopp der. Og ca 10 m som lengste på wakeboard. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kanskje hun ikke er så snaxy. Har du sett henne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå