total Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 forbausene få drikkerekorder her.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) @vivastar: Har du sjekket verdensrekorden? Tror den er 27 sekunder! Det er sikkert en japaner som har den. Endret 4. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. Jæævli a:| det var lenge! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kom på førsteplass i nintendomagasinet i slik zelda konkurranse om å spille igjennom spillet fortest mulig uten å dø. Eller noe slik Også var det den gangen jeg spilte igjennom super mario 1 mens jeg leste slik IQ bok Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. seriøst jeg driter opptil 2 ganger om dagen.. En rar rekoerd? hmmm... -Sykkla til skolen på 3 min og 40 sek. -Er ikke min rekord men en i gammle klassen min fikk over 45 oppførsels anmerkninger på 2 måneder pluss gud veit hvor mange ordens anmerkninger. -Tisse i 1 min og 20 sek. Satt på LOTR: atter en konge med 2 liter cola som ble borte på den første halvtimen. Endret 4. november 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pumpa penis 26 ganger mens jeg hold pusten. hva mener du med pumpa? Du vet når du har ereksjon og du gjør den muskelbevegelsen i underlivet som gjør at penis reiser seg? Det er pumping. Det gjør vondt etter noen ganger, og er enda værre når du holder pusten. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Spiste 13 pannekaker under et måltid Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hmm.. Må begynne å lege rare rekorkder.. Kommer ikke på noe i farten, men jeg har kjørt på akebrett i 80 km/t etter en snøscooter på en gårdsvei.. Var 12 år og hadde sånt akebrett med rød nese foran og klovneansikt. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Rote med 4 jenter på samme fest 5 her Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Naturfag lereren min på u.skolen hadde verdensrekord i flest firkøvere på 30 min. Tror det var 29 eller noe rundt der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har aldri spilt CS. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Topic sier alt. Jeg tror min må være da jeg var på lan og gikk nesten 6 dager uten å drite. 6 dager her og, ikke på lan heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har ikke sett den tredje Ringenes Herre filmen. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) 8 små korpsmedlemmer inn i en engelsk telefonkiosk på én gang6 store _^^_ Klassen min presset inn i et lite rom som var på 1,5 kvadrat meter (maks) Vi var 14 stk Edit: For dere informasjon så var det ikke i barnehagen eller barneskolen. Videregående skole vel og merke Endret 5. november 2004 av KrougeR1987 Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ake i 90 km/t på et snowboard (for å så falle av og slå meg noe *******) Det skjedde med meg også, hadde sikkert mer fart også. Fra toppen i Hammerfest Alpinbakken helt ned til en n00b som ikke kunne stå på snowboard. Selvfølgelig svinget han så jeg traff han. Rullet 15-20 meter på en ren slette (slutt på nedoverbakken seff). Hadde vondt i ryggen 2 måneder. Jaja, sesongen var nu i allefall over for meg. PS: Dem hadde bigjump også der, hoppet noe med 15 meter Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sove i over 20 timer i strekk. Ikke etter LAN. Etter TG03 sov jeg 1 time i bilen på vei hjem. For så å sove i 25,5 timer da jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Eneste jeg kommer på er at jeg kun har sett Kill Bill Vol. 2 èn gang. Så fikk jeg jælma mye fisk en gang... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Eneste jeg kommer på er at jeg kun har sett Kill Bill Vol. 2 èn gang. Samme her. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Huska akkurat en til. Fikk en gang 28 stikk av jordveps. Noen få på henda og resten i ansiktet/hodet. Har vel aldri hatt så panikk noengang. Fikk ihvertfall testa om jeg var allergisk. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://server5.uploadit.org/files/eXploid2...wns_popoint.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå